Ciężko się z nimi skontaktować. Jeszcze trochę to będę u konkurencji zatowarowany, a Dakol upadnie.

Data dodania: 05/03/2013

Dodała: Klient

Firma dąży ku upadkowi, sprzedawcy biegają za towarem a klienci umierają z nudów w kolejkach, przez 2 miesiące nawet nie dało się do nich dodzwonić z powodu jakiejś awarii.

Data dodania: 27/02/2013

Dodał: były klient

Brak poszanowania klienta.

Data dodania: 30/11/2012

Dodał: Lotos

TAM NIKT NIE ODBIERA TELEFONÓW !!!! NIE RZETELNI !!!!!

Data dodania: 02/05/2012

Dodał: KONTRACHENT

Kilka dni,mówili,że naprawiają mój samochód, później powiedzieli ,że nie dadzą rady naprawić,że mogę go zabrać bo oni niewiedzą co mu jest. Przyjechałem po samochód,na miejscu okazało się że nie wzięli go nawet na warsztat,katastrofa!

Data dodania: 08/02/2012

Dodał: Afera



 

Firma chyba dąży ku upadkowi. Wcześniej jak jeździłem po części to było czterech chłopaków na sprzedaży i praktycznie zero kolejek. Teraz jest ich tylko dwóch i kolejki są że często wole pojechać do Niedziałka bądź Gordona.

Data dodania: 14/11/2011

Dodał: stały klient

witam.Kupujac cokolwiek nie ma co liczyc ze sprzedawca zamieni dany towar na inny gdyby nie pasowal.o zwrocie pieniedzy mozna zapomniec

Data dodania: 05/11/2011

Dodał: jano

Brak kontaktu zawsze zajęty numer

Data dodania: 23/08/2011

Dodała: Krystyna

Po prostu masakra zarówno firma jak i obsługa i dostępność części NIE POLECAM

Data dodania: 22/12/2010

Dodał: xmen

slaba dostepnosc czesci

Data dodania: 13/11/2010

Dodał: klient




Poprzednia strona    1 2 3    Następna strona