niekompetentni pracownicy, nie zalezy im na sprzedazy - kazdy klient traktowany jak intruz.

Data dodania: 07/10/2010

Dodał: byly klient

Tel.uzyskanie info o statusie reklamacji z osoba ktora sie wogole do tego nie nadaje.Odrzucanie reklamacji z idiotycznych powodów(brak całego łożyska które sie rozsypało po nie calych 5 m-cach) Nigdy nie kupie częsci w sklepach z sieci Dakol.

Data dodania: 24/08/2010

Dodał: angel

kontakt telefoniczny tragedia a dodatkowo niech zrobią coś z tą obsługa

Data dodania: 28/07/2010

Dodał: kamil

Pomimo wielu ostrzeżeń zdecydowałem się na ten zakład i szczerze żałuje. Pomimo ładnej otoczki w środku PRL i podejście do klienta na zasadzie "masz prawo zapłacić jak za woły i być za to i tylko za to wdzięczny". Odradzam

Data dodania: 09/03/2010

Dodał: prymonm

Beznadziejna obsługa niekompetentni pracownicy!!!

Data dodania: 26/02/2010

Dodał: Andrzej



 

UWAGA !!! Brak podstawowych wiadomości o budowie samochodu,nie potrafią prawidłowo dobrać części, olewają klientów. Bardzo trudno się dodzwonić. Odradzam!!! współprace zakończyłem dość chłodno podobnie jak rzesza innych klientów filii w Kaliszu.

Data dodania: 23/02/2010

Dodał: Krzysztof

Ogólnie NEGATYW, ceny, podejście do Klienta,w kiosku przy dworcu większy asortyment. Nie polecam.

Data dodania: 25/01/2010

Dodał: Klient2

Zła obsługa klienta.Ludzie nie znaja sie rzeczy i nie potrafia dobrze dobrać cześci.

Data dodania: 19/12/2009

Dodał: Klient

Mało kreatywny kierownik, nie zależy mu na jakości obsługi.

Data dodania: 04/10/2009

Dodał: życzliwy

brak towaru, zla organizacja.

Data dodania: 18/02/2009

Dodał: oki




Poprzednia strona    1 2 3