Lista sieci - strona główna
Salony i Sklepy Odzieżowe



 

 

 

 

Pracownicy źle traktują klientów w rożnym wieku i nie mają do nich szacunku, oskarżają o kradzież bez podstaw i po udowodnieniu niewinności nie przepraszają za pomyłkę i naruszenie prywatności.

Data dodania: 10/08/2017

Dodała: Maria

Witam, na wstępie pragnę zaznaczyć, ze nie jetem klientem, który ma na celu w tej wiadomosci wylać swoje zale lecz chcę opisać brak Waszych standardów sprzedaży, brak kompetencji kadry zarządzającej i brak wpływu na tandetny i wyzywającą a wręcz oble

Data dodania: 06/10/2016

Dodał: on

Uwaga, nie przyjmują zwrotów/wymiany jeśli nie posiadacie metek(tych kartonowych)! Niemiła Pani kierownik oszukuje klienta, że w żadnym sklepie nie dokonuje się takich wymian, co oczywiście jest nieprawdą!

Data dodania: 25/02/2016

Dodał: Sardela

Non stop kolejki do kasy. Jedna dziewczyna stoi na kasie, a kolejka coraz większa, jej koleżanki przejdą obok i nie pomogą...

Data dodania: 06/03/2015

Dodał: cichy klient

Okropna obsługa, syf.

Data dodania: 26/09/2014

Dodała: klientka



 

Kierownictwo sklepu jest bardzo niemiłe, okropnie traktuje klientów, ale jako klientka byłam też nieraz świadkiem niemiłego traktowania pracownic. To skandal!! Kłania się PIP, bo to co robi ta pseudo kierowniczka to zakrawa na mobbing w pracy.

Data dodania: 01/07/2014

Dodała: Cichy kontroler

Bardzo niemiła obsługa, nieprzyjemna atmosfera.... nie chciałabym tam pracować...

Data dodania: 01/07/2014

Dodała: Stała bywalczyni

Dziewczyny przy kasie i na sali dwoją się i troją, aby zadowolić klienta, jednak jedna z nich jest niemiłą osobą. Nie dosyć, że bardzo brzydko i głośno odnosi się do koleżanek to również klienta ma za nic...

Data dodania: 01/07/2014

Dodała: Stała klientka

PERSONELOWI SKLEPU BARDZIEJ ZALEŻY NA ŁADNYM WYGLĄDZIE MANEKINA W WYSTAWIE SKLEPOWEJ NIŻ NA SPRZEDANIU TOWARU I ZADOWOLENIU KLIENTA.W ZWIĄZKU Z TYM NIE MOGŁAM ZAKUPIĆ SPODNI, W KTÓRE UBRANY BYŁ MANEKIN (A KTÓRYCH NIE BYŁO JUŻ NA WIESZAKACH W SKLEPIE)

Data dodania: 04/02/2014

Dodała: BEATA

Kupiłam buty z nowej kolekcji, pęknięte podeszwy po 5 dniach noszenia!!! Chciałam oddać do reklamacji i usłyszałam, że aby zostały przyjęte przez sklep to należy je wyprać bo tego wymaga kultura, ŻENUJĄCA OBSŁUGA !!!

Data dodania: 22/04/2013

Dodała: kelly




1 2 3 4    Następna strona