Cena okularów zawyżona. Wszędzie po 450 PLN u nich 850. Szkła, 2 tygodnie ocy mi się przyzwyczajały do teoretycznie takich samych szkieł jakie miałem.

Data dodania: 22/09/2016

Dodał: Czesław

popsuły mi się oprawki okularów , pracownicy, nie potrafią pozytywnie zareagować , by mi pomóc naprawić , stwierdzono, bym sobie kupił nowe okulary brak profesjonalizmu zdecydowanie nie polecam tego salonu

Data dodania: 19/05/2015

Dodał: Jerzy

Niekompetentna, impertynencka obsługa, brak rozeznania w specyfikacji proponowanego towaru (rodzaje soczewek, etc.) oraz w ofercie. Nie polecam.

Data dodania: 16/01/2015

Dodała: Melancholia

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Niemiła obsługa, nie można się doprosić, a badanie wzroku to jakaś pomyłka - brak płynu - na sucho. Nie polecam!

Data dodania: 24/06/2014

Dodała: Julia

Obsługa niemiła, namówiono mnie na felerne oprawki, wizyt 7, powykrzywiały mi je, aż w końcu wymieniły. A szkła za 900zł, źle zrobione, karuzela w głowie, one na to, że prawidłowe. Okulary za 1700zł, leżą, a chodzę w starych. Nie polecam.

Data dodania: 04/04/2014

Dodała: karolina



 

Zakupiłam okulary w salonie w Bonarce. Po 3 dniach uległy uszkodzeniu. Reklamacja uznana, ale oczekuję już 9 tydzień na naprawę. Pracownicy salonu kręcą, za każdym razem mówią coś innego i traktują mnie jak intruza.

Data dodania: 13/12/2012

Dodał: Rafał

Obsługa namawia do kupna oprawek jednego konkretnego producenta. Brak kontaktu z ich strony o gotowych do odbioru okularów. Nie miła obsługa oraz brak doświadczenia w tym co robią.

Data dodania: 26/07/2012

Dodała: Nowy

Zdecydowanie nie polecam. W momencie zakupu okularow oczywiscie wszystko w najlepszym porządku. Problem zaczyna sie w momencie kiedy z nimi wrocimy.. Zwykle wyczyzczenie szkieł jest problemem, nie wspominajac juz o reklamacji.

Data dodania: 20/07/2012

Dodała: Marta

FATALNIE!! Bardzo żałuje, że skusiłam się na ich ofertę. Kompletny brak kompetencji w salonach na Ursynowie i na Puławskiej. Doradzono mi złe okulary, reklamacja z trudem przyjęta, ale w efekcie okulary nie wiele lepsze. Strata pieniędzy!!

Data dodania: 19/06/2011

Dodała: Barbara

Niekompetencja salonu, obsługa nie dba o to czy klient widzi dobrze. Źle przygotowane okulary, klient ponosi koszty błędu salonu. Sprzedają sztukę, nie ważne, że klient będzie źle wyglądał i źle widział. Straciłem kase, czas, nadal bez okularów.

Data dodania: 12/06/2011

Dodał: KoiMerwe




1 2    Następna strona