obsługa beznadziejna ,łóżko uszkodzone , komoda uszkodzona , długi czas oczekiwania, do dzis nie otrzymałam transformatora , ale obsługa sklepu twierdzi ze przeciez mozna korzystac z kabla zasilającego co uniemożliwia wygodnego wyłaczania

Data dodania: 12/04/2011

Dodała: izka

montazysta zle wymierzyła dwie garderoby przy jednej brakowało pół metra drzwi i my mielismy wymyslic sposób zrobienia zeby one pasowały w drugiej garderobie drzwi były za długie montazysci próbujac je dociac pekły w czesci szklanej

Data dodania: 08/03/2011

Dodała: agnieszka

Zakupiliśmy drzwi za ponad 30 tys, wszystkie skrzydła są krzywe, reklamację odrzucili i zwalili na montażystów, ale co nas to przecież montazysci też byli od nich.

Data dodania: 14/12/2010

Dodał: qwerty

Sprzedają bardzo drogie meble o bardzo wątpliwej jakości.Udzielają fałszywych informacji.Miałam wrażenie,że to że stać mnie na takie meble świadczy o tym,że mogę zapłacić za wszystko inne!W tym pomyłki sprzedających!

Data dodania: 23/11/2010

Dodała: wściekła

Meble kupiłam w Parku Handlowym Matarnia. Zestaw sypialny kosztował grube pieniądze, meble zaczęły się łuszczyć po niecałym roku. Reklamacja miała trwać 2 tygodnie. Mija już 1,5 miesiąca i nic... Żenada.

Data dodania: 27/08/2009

Dodała: Weronika



 

PODCZAS PRÓBY ZGŁOSZENIA REKLAMACJI DOSTAŁEM INFORMACJĘ OD KIEROWNIKA PLACÓWKI ŻE MUSZE OSOBIŚCIE PRZYJECHAĆ (80KM W JEDNĄ STRONĘ)ABY SPISAĆ PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY - PARANOJA!! zła OBSŁUGA PRZEZ KIEROWNIKA,NEGATYW , NIE POLECAM!!!!!!!!!!

Data dodania: 18/08/2009

Dodał: CLIO23

ŁÓZKO KTÓRE KUPIŁEM SŁUŻYŁO MI ZALEDWIE 2 MIESIĄCE.REKLAMACJA ZOSTAŁA PRZEZ FIRMĘ ODRZUCONA POMIMO ZE MEBLE SĄ OBJĘTE 2 LETNIĄ GWARANCJĄ SPRAWĘ KIERUJE DO WYŻSZYCH INSTANCJI

Data dodania: 05/08/2009

Dodał: SEBASTIAN