T-Mobile Inowrocław


Ulica: Królowej Jadwigi 14
88-100, Inowrocław, Polska

województwo kujawsko-pomorskie


Opinie o tej placówce (1.00/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

0

0

18

 

Kontakt

Tel. 52 / 354 94 10

Fax 52 / 354 94 19


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

10.00 - 18.00

Sobota

10.00 - 14.00

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci T-Mobile.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci T-Mobile.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci T-Mobile.

 

Adresy placówek sieci T-Mobile Inowrocław.



 

 

Opinie Internautów o placówce "T-Mobile, Królowej Jadwigi 14, 88-100, Inowrocław" należącej do sieci "T-Mobile"

 

Opinia negatywna
Obsługa pod wszelką krytyką. Wieczne kolejki a i tak nie potrafia załatwić sprawy. Wielki negatyw

Data dodania: 26/09/2017

Opinia negatywna
Przedstawiciele opryskliwi, traktują klienta jako zło konieczne.

Data dodania: 03/07/2017

Opinia negatywna
Chyba nie ma gorszej firmy. Nie kompetentni pracownicy , niedoinformowani, brak kultury i zwykłej źyczliwosci. Uśmiech sztuczny . Szkoda gadać

Data dodania: 01/02/2017

Opinia negatywna
Brak kompetencji pracowników. Jeden podaje takie informacje, drugi całkiem sprzeczne. Nie przedłużę umowy juz nigdy więcej w tej firmie. T-mobile, to porażka . Widzę, że same negatywne opinie.

Data dodania: 01/02/2017

Opinia negatywna
osoby, które pracują w salonach pozostawiają wiele do życzenia... Jak ktoś już wcześniej napisał, walczą o klienta, ale tylko by mieć umowę, bo może jest jakaś prowizja, ale rozwiązywanie problemów zostawiają samemu klientowi... NIE POLECAM

Data dodania: 11/07/2014

Opinia negatywna
Oddając telefon na gwarancje nie mogę się go doczekać z powrotem... czekam już miesiąc, a w przepisach jest, że powinno to trwać góra 2 tygodnie...

Data dodania: 03/04/2014

Opinia negatywna
jestem juz ponad dobrych 10 lat w tej sieci Rea! nic mi sie nie nalezy!!1 zawsze placilem rachunki regularnie !..bylem w szpitalu.nie mialem mozliwosci zaplacenia rach!nie spodziewalem sie ze w ciagu 3 dni zablokuja mi konto NIE POLECAM ERY!!!!!!!!!

Data dodania: 23/03/2011

Opinia negatywna
popieram- nikt nie odbiera telefonu , a poza tym podawany numer jest nieaktualny( o czym pracownicy z ul. Królowej Jadwigi nie informują swoich klientów) . Zmieniam firmę !!!!!!!

Data dodania: 02/02/2011

Opinia negatywna
dodzwonić się tam = to cud

Data dodania: 22/02/2010

Opinia negatywna
Jestem długoletnim klientem sieci ERA kilka razy przedłużałem umowę w tym punkcie ale nigdy nie spotkałem się z taką opieszałością i zadufaniem konsultantów!!! ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!

Data dodania: 09/10/2009

Opinia negatywna
Jestem mieszkańcem innego miasta w Inowrocławiu byłem w senatorium i może nie powinienem się wypowiadać ale obsługa tej placówki jest szczególnie nie miła i brak im cierpliwości ..

Data dodania: 09/09/2009

Opinia negatywna
LICZY SIE TYLKO ILOŚĆ UMÓW !!! KLIENTA NIE SZANUJA A MAJA WIEKSZE UPRAWNIENIA NIŻ APS-y ... W MAŁYCH PUNKTACH JEST LEPSZA OBSŁUGA I BARDZIEJ KOMPETENTNI PRACOWNICY !!! BEZ KOMENTARZ NATOMIAST POZOSTAWIAM "NUMERKI"

Data dodania: 28/08/2009

Opinia negatywna
Kolejny raz się zawiodłam na obsłudze tego salonu! Nie potrafią wytłumaczyć najprostszych rzeczy a gdy się do nich wraca już po podpisaniu umowy twierdzą że wszystko jest w regulaminie i trzeba było sobie przeczytać... normalnie szok!!!

Data dodania: 17/08/2009

Opinia negatywna
Ani się dodzwonić, ani dostać swego w kolejkach. To komunikacja i winna łączyć, szybko i sprawnie.

Data dodania: 17/08/2009

Opinia negatywna
Dzwonię trzeci dzień pod numer podany na stronie i nie mogę uzyskać połączenia, a kolejki w salonie mnie rozwalają.

Data dodania: 22/05/2009

Opinia negatywna
PRACUJĄ TAM LUDZIE NIEODPOWIEDZIALNI I NIE KOMPETENTNI NIE POINFORMOWALI MNIE O ZASADZIE DZIAŁANIA BLUECONNECTA (LIMIT ITP.) - ZALEŻY IM TYLKO NA ILOŚCI UMÓW A NIE NA JAKOŚCI OBSŁUGI !!!

Data dodania: 26/03/2009

Opinia negatywna
Nie kompetentna obsługa. Miałem problem z zamówieniem nagrody z programu era premia. Twierdzą, że "Gadżety" można zamówić tylko dzwoniąc do konsultanta. Na stronie era premia jest informacja o możliwości zamówienia nagrody w salonie.

Data dodania: 14/03/2009

Opinia negatywna
WIELKIE KOLEJKI I NIE KOMPETENTNA OBSŁUGA

Data dodania: 16/01/2009


Łącznie oddanych głosów na T-Mobile: 18, średnia ocen: 1.00/5