Plus GSM Poznań


Ulica: Pl. Andersa 5
61-894, Poznań, Polska

województwo wielkopolskie


Opinie o tej placówce (1.77/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

11

0

47

 

Kontakt

Tel. 61 / 645 39 10

Fax 61 / 645 39 37


Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Plus GSM - Polkomtel.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Plus GSM - Polkomtel.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Plus GSM - Polkomtel.

 

Adresy placówek sieci Plus GSM - Polkomtel Poznań.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Plus GSM, Pl. Andersa 5, 61-894, Poznań" należącej do sieci "Plus GSM - Polkomtel"

 

Opinia negatywna
Umowa z plusem upłynęła 26 listopada 2015 r. Firma Plus nie chce przenieść numeru do innego operatora ,wymyślając że są problemy,ale nikt nie może wytłumaczyć o co chodzi. Żenada i kpina z człowieka. Marek.Poznań

Data dodania: 01/12/2015

Opinia negatywna
nie mila obsługa. zadaje pytanie a oni nic nie wiedza. masakra

Data dodania: 19/01/2015

Opinia negatywna
dodzwonienie się to graniczy z cudem. w ciągu 2 tyg. udało mi się raz połączyć z konsultantem, teraz próbuję ponownie bo Pan obiecał że wyjaśni moją sprawę i 2 dni temu miał oddzwonić.

Data dodania: 26/11/2014

Opinia negatywna
Potwierdzam, że nie jest możliwy kontakt telefoniczny. Czytam opinie konsumentów i druzgocząca większość to negatywy...

Data dodania: 01/08/2014

Opinia negatywna
rzadko kiedy odbierają telefon, po mimo iż jestem już 10 w plusie oferty dla mnie nie są korzystne, obsługa jest niemiła, po kilkanaście razy muszę się wracać do placówki by coś wyjaśnić, gdyż prawie zawsze jest coś nie tak

Data dodania: 18/04/2014

Opinia negatywna
Kontakt telefoniczny z nimi graniczy z cudem. Sprzedają telefony, ale kontaktować się z nimi można tylko osobiście.

Data dodania: 14/11/2013

Opinia pozytywna
Nie pracuję w tej konkretnej placówce, ale wiem na czym polega ta praca. Praca z klientami nie należy do najłatwiejszych, wieczne kolejki są dlatego, że to jedyny salon firmowy w Poznaniu. Doradcy to nie telemarketerzy,nie obsługują przez telefon;)

Data dodania: 30/10/2013

Opinia negatywna
Telefonu do salonu nikt nie odbiera. Raz udało mi się połączyć i prosiłem o zwykłą informację to przedstawiciel plusa powtarzał, \\\"przez telefon nie obsługujemy\\\". Nieuprzejma jest też obsługa!

Data dodania: 11/10/2013

Opinia pozytywna
Zadzwoniłem w godzinach pracy, odebrała Pani za drugim razem, bardzo sympatyczna kobieta :) Z góry polecam :D

Data dodania: 23/09/2013

Opinia negatywna
Zawsze bardzo długie kolejki. Za każdym razem jak próbuje tam coś załatwić to zajmuje mi to około godziny z czekaniem.

Data dodania: 21/04/2013

Opinia negatywna
Nie da się do nich dodzwonić potwierdzam, MASAKRA, DZWONIŁEM W GODZINACH PRACY SALONU !!!

Data dodania: 12/03/2013

Opinia negatywna
drugi dzień się próbuję dodzwonić z żadnym skutkiem. Co oni tam robią???

Data dodania: 01/03/2013

Opinia negatywna
Nie odbierają telefonów.

Data dodania: 27/01/2013

Opinia negatywna
blokuje telefon jak się ma na koncie pieniądze, zrezygnuję z tej sieci

Data dodania: 05/12/2012

Opinia negatywna
dzwonię od wczoraj !

Data dodania: 22/11/2012

Opinia negatywna
Rzeczywiście nie odbierają telefonów a dzwonię w godzinach pracy, też zastanawiam się na przejściem do sieci PLAY. Żaden klient nie lubi być lekceważony, a to w Polkomtelu dość częste zjawisko.

Data dodania: 21/11/2012

Opinia negatywna
Niekompetentna i niekulturalna obsługa

Data dodania: 05/10/2012

Opinia negatywna
Tragedia nikt nie odbiera telefonów

Data dodania: 28/09/2012

Opinia pozytywna
Jestem zadowolony. Obsługa klienta biznesowego zawsze jest miła i kompetentna. Nie wiem skąd te negatywne opinie??? Może Szanowni Klienci - sam jesteście Sobie winni?

Data dodania: 06/08/2012

Opinia negatywna
Niemiła obsługa i arogancka.Na moje pytanie,czy długoletni i wierny klient Plusa(ponad 10 lat) ma jakieś bonusy,pan naiwnie zapytał mnie co to znaczy długoletni klient.I że to wolny kraj i mogę sobie iść do innego operatora.Tak też zrobię.

Data dodania: 31/07/2012

Opinia negatywna
Zdecydowanie nie polecam tego punktu. Niemiła i arogancka obsługa. Szedłem z trzema umowami do przedłużenia a zostałem potraktowany okropnie. W związku z czym postanowiłem przenieść się do PLAY. Zupełnie inne podejście i dużo lepsza oferta.

Data dodania: 13/04/2012

Opinia negatywna
wypowiedziałam umowe z era i chciałam przenies numery do plusa ale czytajac te wpisy przejde do play , a co mi tam :)

Data dodania: 01/02/2012

Opinia negatywna
Rozmowa z konsultantami BOK Plusa doprowadza mnie do pasji.Jestem zdumiona ich arogancką postawą i tonem jakim odnoszą się do klienta.Są niezorientowani, nieprzygotowani, nieprzyjemni.Z roku na rok coraz gorzej.

Data dodania: 11/01/2012

Opinia negatywna
Niestety,jestem rozczarowany obsługą. Pan sprzedający nowy telefon nie włożył do jego wnętrza pamięci. Musiałem pojechać po to następnego dnia. Drugi z Panów nie potrafił ustawić głośności powiadamiania odsyłając mnie do serwisu naprawczego!

Data dodania: 20/12/2011

Opinia negatywna
Niespotykany cynizm i lekceważenie klientów.

Data dodania: 17/11/2011

Opinia pozytywna
jestem zadowolona z obsługi, najpierw zadzwoniłam do salonu, telefon został odebrany - dla nieuważnych: dzwoniłam w godzinach pracy salonu:) po kompetentnej rozmowie pojawiłam się w salonie: wszystko było ok. polecam

Data dodania: 25/10/2011

Opinia negatywna
Niekompetentna obsługa której nie zależy na klientach. Nie znają procedur i umów. Brak znajomości opisów na wydrukach. Najwyższy czas zmienić oparatora

Data dodania: 06/09/2011

Opinia pozytywna
Nie jest źle, dodzwoniłem się, pan z obsługi był miły i bardzo pomocny. Nie mam żadnych zastrzeżeń.

Data dodania: 18/07/2011

Opinia negatywna
FATALNA OBSŁUGA !!! PAN KTÓRY MNIE OBSŁUGIWAŁ ALBO MINĄŁ SIĘ Z POWOŁANIEM ALBO BYŁ TAM ZA KARĘ !!! Dodam iż przedłużałem dwie umowy na telefon, jestem w plusie ponad 7 lat i płacę średnio miesięcznie rachunki 500pln. PO PROSTU ŻENADA!!!

Data dodania: 12/07/2011

Opinia negatywna
tu nie warto , gdy chcemy odejść wypisać się z umowy płacimy duża karę

Data dodania: 09/07/2011

Opinia pozytywna
bardzo miła obsługa,telefony odbierają wbrew pozorom mieliśmy problem mąż chciał telefon, którego nigdzie nie chcieli nam sprzedać, bo on jest tylko dla nowych kleintów, dla stałych już nie, a tam nie było problemu

Data dodania: 05/07/2011

Opinia negatywna
Od pół roku nie mogę uzusykać informacji w mojej sprawie pomimo moich maili i telefonów kompletny brak odzewu z Polkomtela; a jako klient mamy podobno swojego opiekuna z ramienia Polcomtela; kpina; nie odbiera telefonów

Data dodania: 20/06/2011

Opinia pozytywna
miła i szybka obsługa

Data dodania: 15/06/2011

Opinia negatywna
Skandal! Nie po to przychodzę do punktu wyjaśnić ich błąd fakturowy, by odsyłać mnie do telefonicznego biura obsługi. Totalne olewactwo klienta! Nie po raz pierwszy. Już od nich uciekłam!

Data dodania: 25/01/2011

Opinia negatywna
Dziwię się tylko, że negatywnych opinii jest tu tylko 18! Jakość obsługi \"posprzedażnej\" pozostawia wiele do życzenia - tak wiele, że szybko nabiera się wątpliwości czy pozostać dalej w sieci PLUS. Mnie się odwidziało i przeszedłem do PLAY

Data dodania: 24/01/2011

Opinia negatywna
nie odbieraja tel

Data dodania: 19/01/2011

Opinia negatywna
pracuja tam ludzie ktorzy kompletnie mineli sie z powołaniem same gwiazdy i nic nie warci konsultanci

Data dodania: 06/10/2010

Opinia negatywna
niekompetentny konsultant w kilku sprawach udzielił złej informacji, przez co o mały włos podjęłam złą decyzję. Dopiero pani z sąsiedniego stanowiska pomogła - ale to nie poskutkowało. Przy załatwianiu następnej sprawy też się nie postarał

Data dodania: 02/09/2010

Opinia negatywna
1. nie odbierają telefonów 2. niekompetentna obsługa, sami nie wiedzą co sprzedają a właściwie wciskają

Data dodania: 07/08/2010

Opinia pozytywna
bardzo miło i sprawnie zostałam obsłużona, moim zdaniem lepiej niż w małych punktach, faktycznie trzeba mieć troche szczęścia z dodzwonieniem sie,

Data dodania: 21/04/2010

Opinia negatywna
nie odbierają telefonów

Data dodania: 20/04/2010

Opinia negatywna
fatalna obsługa. w styczniu '10r. dzwoniłem na 2601 i pytałem o ofetrę. W pewnej chwili pani pyta "czy połączyć z działem rezygnacji?" nie zależy im na klientach. w końcu lutego br. przejdę do PLAY. Zasięg jest OK.

Data dodania: 21/02/2010

Opinia negatywna
masakra z ta siecia, bez przerwy nie idzie sprawdzic ile mam darmowych minut do wykorzystania i wiele innych negatywow.

Data dodania: 17/11/2009

Opinia negatywna
1. Nikt nie odbiera 2. Po opisaniu sprawy z którą byłem wcześniej w Punkcie nikt nic nie wiedział. 3. Osoba która miała zadzwonić z rozwiązaniem w ciągu 15 minut milczy od 3 dni? Nie ma to jak mieć specyficzne poczucie czasu.

Data dodania: 16/10/2009

Opinia negatywna
dzisiaj bylem obsługiwany przez bardzo "nerwowego" konsultanta, który na sugestię, że może udzielić dodatkowej promocji -stwierdził, "że długo pracuje i nie będę mu mówić co może ... ogólnie nieuprzejmy typ

Data dodania: 21/09/2009

Opinia negatywna
nikt nie odbiera, a sprawy, które miały być załatwione "odręcznie" trwają tygodniami

Data dodania: 22/08/2009

Opinia pozytywna
Dodzwoniłem się po pierwszym sygnale i załatwiłem wszystko z przemiłą Pania:)

Data dodania: 08/07/2009

Opinia negatywna
Z tej placówki ktoś wyniósł bezprawnie bilingi smsów,podał nieupoważnionej osobie.To jest skandal jakim prawem?!Zaczęłam już działać w tej sprawie.

Data dodania: 09/06/2009

Opinia pozytywna
mIŁA I SZYBKA OBSŁUGA

Data dodania: 03/06/2009

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera, nic się nie można dowiedzieć

Data dodania: 28/05/2009

Opinia negatywna
nie miła obsługa i nie pracowita

Data dodania: 11/05/2009

Opinia pozytywna
Jednak można się dodzwonić:) Wszystko miło i szybko załatwione.

Data dodania: 28/04/2009

Opinia negatywna
tam w jaki kolwiek dzień by się nie dzwoniło to nikt nie odbiera, zastanawiam się czy tam ktoś pracuje!!! Jedynie info jakieś otrzymuje dzwonić do Warszawy - to jest skandal.

Data dodania: 21/03/2009

Opinia negatywna
Chyba już czas zmienić operatora do którego będzie można się dodzwonić !!!!!

Data dodania: 12/02/2009

Opinia negatywna
tel nie odbierają

Data dodania: 15/01/2009

Opinia negatywna
telefon się nie zgłasza! to skandal!

Data dodania: 12/01/2009

Opinia negatywna
6 października oddałam telefon do naprawy gwarancyjnej w tej placówce. przesłali go po tygodniu do serwisu. Serwis wysłał go do nich 22 październka. Ja do dzisiaj (tj. 28.10) go nie dostałam.

Data dodania: 28/10/2008

Opinia negatywna
Dzwonie juz dwa dni do tej placówki i nikt nie odbiera!!! Nie mogę uzyskac zadnej informacji!!!

Data dodania: 26/10/2008


Łącznie oddanych głosów na Plus GSM: 58, średnia ocen: 1.77/5