PZU Życie (punkt obsługi klienta) Dąbrowa Górnicza


Ulica: Królowej Jadwigi 6A
41-300, Dąbrowa Górnicza, Polska

województwo śląskie


Opinie o tej placówce (1.50/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

6

4

52

 

Kontakt telefoniczny

Telefon 32 / 308 20 30

Telefon 32 / 308 28 10


Godziny otwarcia

Poniedziałek 8-17

Wtorek 8-17

Środa 8-17

Czwartek 8-17

Piątek 8-17

Ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne, ubezpieczenia na życie, IKE, ubezpieczenia zdrowotne, fundusze inwestycyjne.

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Dąbrowa Górnicza.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), Królowej Jadwigi, 41-300, Dąbrowa Górnicza" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia negatywna
Nagle otrzymałam informację, że mam 3 miesiące zamkniętą polisę, a nikt mnie wcześniej nie informował i jest to niby za obopólną zgodą- pytam: kto mnie o to zapytał? -NIKT; regularnie płacę za siebie i córkę. co z naszymi polisami nie odbierają tel

Data dodania: 31/07/2017

Opinia negatywna
Nie potrafią załatwić podwyższenia kwoty ubespieczenia .Dotąd płaciliśmy skladke kwartalnie teraz zmieniono na co miesiąc.Trzy telefony- opłata 13zl i nadal przysyłaja te same druki.To jest ta dobra zmiana

Data dodania: 10/04/2017

Opinia negatywna
4 razy dzwoniłam w sprawie podniesienia stawki ubezpieczeniowej za każdym razem wszyscy są zajęci osoba odbierająca telefon prosiła o podanie nr telefonu z informacją że ktoś w najbliższym czasie oddzwoni i tak czekam już więcej niż miesiąc i nic

Data dodania: 27/12/2016

Opinia negatywna
Najgorsza placówka z jaka miałam nieszczęście się spotkać, dodzwonić się do nich graniczy z cudem już nie mówiąc o telefonie do pseudo-opiekuna szkody- jednym słowem tragedia!!!!!

Data dodania: 13/10/2016

Opinia pozytywna
To był mój pierwszy raz. Bardzo pozytywne wrażenie. Czas oczekiwania na połączenie bardzo krótki. Bardzo miło i sympatycznie. Informacja rzetelna. Pozdrawiam.

Data dodania: 01/03/2016

Opinia negatywna
brak kontaktu tragedia taka korporacja

Data dodania: 24/11/2015

Opinia negatywna
od 4 miesięcy czekam na zwrot ac po zbyciu pojazdu

Data dodania: 16/01/2015

Opinia pozytywna
Szybko, kompetentnie, miło. Załatwiłam WSZYSTKO co chciałam.

Data dodania: 26/09/2014

Opinia pozytywna
dodzwoniłam się za pierwszym razem :) zostałam poinformowana co należy zrobić w mojej sprawie; jestem miło zaskoczona :) działający numer to 323082030; polecam

Data dodania: 16/06/2014

Opinia pozytywna
Ludzie! Udało mi się dodzwonić do PZU Życie Dąbrowa Górnicza! Pierwszy raz od 5 lat. Szczęśliwy numer to 32 3082805

Data dodania: 07/05/2014

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić, a nikt na to nie reaguje. Czy tak ich nie obchodzi opinia klientów? Gdzie trzeba interweniować, żeby się poprawiło? Może zrobimy reklamację grupową i dopiero wtedy coś się ruszy...

Data dodania: 30/04/2014

Opinia negatywna
Niemiła obsługa...

Data dodania: 26/02/2014

Opinia neutralna
Bardzo dziękuję pani Eli za podanie w komentarzach nr telefonu do PZU, skorzystałam z niego i szybciutko załatwiłam sprawę. Ale żeby PZU nie uaktualniło swojego nr tel. to nie do pomyślenia... Tak to mają spokój- nie ma telefonów. 32 308 28 01

Data dodania: 12/11/2013

Opinia neutralna
Powinien być negatyw, bo pani w PZU ŻYCIE jest bardzo niesympatyczna, natomiast pan to zupełne przeciwieństwo. Bardzo, ale to bardzo grzeczny, sympatyczny, służący pomocą -WZÓR.

Data dodania: 24/05/2013

Opinia negatywna
Żeby nie umieli uaktualnić nr tel to śmiechu warte, jak tak wszystko tam wygląda to się nie dziwie, że firma upada :)

Data dodania: 19/04/2013

Opinia negatywna
W XXI wieku - brak możliwości kontaktu telefonicznego to czysta kpina z klientów.

Data dodania: 18/02/2013

Opinia negatywna
dodzwonic sie do was to tak jak trafic milion w totolotka

Data dodania: 31/01/2013

Opinia pozytywna
Miła i profesjonalna obsługa, pracownicy chętnie służą pomocą. Warto odwiedzić PZU Dąbrowa Górnicza. Faktycznie kontakt telefoniczny niemożliwy.

Data dodania: 09/01/2013

Opinia neutralna
Spotkała mnie miła niespodzianka, dzwoniłam w sprawie mnie dotyczącej i pani bezinteresownie podała mi nr. tel. które wcale nie musiała znać bo to nie należało do jej obowiązku,dopytała inne osoby szczegółów i mi je przekazała 323082801-07akt. nr

Data dodania: 26/11/2012

Opinia negatywna
brak możliwości kontaktu telefonicznego

Data dodania: 06/11/2012

Opinia negatywna
żenada, żaden telefon kontaktowy nie działa, nie dziala również telefon podany w przeslanym piśmie, jak prowadzic (kontynuowac) jakakolwiek sprawe?

Data dodania: 27/09/2012

Opinia negatywna
Telefony nie aktualne. Brak kontaktu. Nie zależy im na klientach.

Data dodania: 24/08/2012

Opinia pozytywna
Miła i profesjanalna obsługa - całą sprawę załatwiłem z miłą panią w ciągu niecałych 10 minut. Pienądze dostałem (dużo mniejsze niż się spodziewałem ale trudno - to nie wina tej placówki)też szybko - za 7 dni.

Data dodania: 31/07/2012

Opinia negatywna
brak telefonicznego kontaktu pomimo że reklamuja się jako przyjazna firma, strona www nieczytelna mam wysłać zgłoszenie grupowe elektronicznie tylko nikt nie umie mi wyjasnić jak to zrobić!!!!!!!

Data dodania: 25/07/2012

Opinia negatywna
ZADNEJ POPRAWY!!! TELEFONY NIEAKTUALNE! BRAK WYSYLKI AKTUALNYCH BLANKIETOW!A DODZWONIC SIE NIE DA RADY!HORROR!

Data dodania: 06/07/2012

Opinia negatywna
Koszmar, od 1,5 tygodnia próbuję się dodzwonić do PZU, ale nikt nie odbiera telefonów

Data dodania: 24/04/2012

Opinia negatywna
Wieczne kolejki, trzeba mieć czas i zdrowie żeby tam załatwiać swoje sprawy

Data dodania: 27/03/2012

Opinia negatywna
Brak kontaktu. Nikt nie odbiera telefonów. Numery na stronie www nieaktualne. Chyba maja za dużo klientów i nie zależy im na ich utrzymaniu. Ogólnie tragedia !!!

Data dodania: 21/03/2012

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić!!!

Data dodania: 15/03/2012

Opinia negatywna
nigdy nie odbierają telefonów brak kontaktu

Data dodania: 28/02/2012

Opinia negatywna
Brak możliwości kontaktu telef.z konsult.celem zmiany polisy ubezpieczenia .Kazde stanowisko posiada telefon , telefony nie są odbierane nawet wtedy gdy nie ma klientów przy stanowisku.

Data dodania: 08/02/2012

Opinia negatywna
nie ma żadnego kontaktu

Data dodania: 03/02/2012

Opinia negatywna
nie odbierają,albo nie ma takiego numeru!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 31/01/2012

Opinia negatywna
Całkowite lekceważenie klientów. Żaden z podanych numerów kontaktowych jest nieaktualny. skandal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 30/01/2012

Opinia negatywna
Od 19.01.2012 po wygaśnięciu polisy nie mogę otrzymać należnych mi pieniędzy bo "system nie działa". W Oddziale bylam już dwukrotnie. Od dwóch dni oczekuję na telefon.Podane w internecie numery telefonów do Oddziału nie dają połączeń.

Data dodania: 25/01/2012

Opinia negatywna
horror!!!! nikt nie odbiera telefonów .

Data dodania: 23/01/2012

Opinia negatywna
W PZU giną zniżki

Data dodania: 11/10/2011

Opinia negatywna
totalna beznadzieja, żaden telefon kontaktowy nie działa, nie można przesłać faxem rozliczenia składek, bo brak takiego abonenta!!!!!

Data dodania: 09/08/2011

Opinia negatywna
Witam! dodzwonić sie do Waszego inspektoratu to graniczy z cudem, dzwonię po kilka razy dziennie jak do tej pory nie dodzwoniłam sie ani razu PORAŻKA

Data dodania: 27/07/2011

Opinia negatywna
nikt nie odbiera telefonów, ludzie niekompetentni i co na to dyrektorka?

Data dodania: 30/06/2011

Opinia neutralna
A ja jestem zadowolony. Wysoka kultura i chęć pomocy - po prostu ludzki gość. Wszystko zależy na kogo się trafi. Ale ogólnie o tej placówce nie mam dobrego zdania...

Data dodania: 13/06/2011

Opinia negatywna
Dzwonię od rana - jedna wielka tragedia to PZU

Data dodania: 06/06/2011

Opinia negatywna
PZU Życie Dąbrowa Gornicza Jedna wielka PORAżKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 23/05/2011

Opinia negatywna
Oburzające jest, że od kilku dni próbuję dodzwonić się do PZU Życie oddz. w Dąbrowie Górniczej i każdy numer jest non stop zajęty a infolinia podaje , iż numer jest niekompletny.

Data dodania: 05/05/2011

Opinia negatywna
A ja znalazłam sposób, bo ileż można dzwonić, jak mają mało ludzi to niech zatrudnią, a ja poprosiłam o nazwisko osoby z centrali, i połączenie z naczelnikiem, i co dało się. Zycie jest brutalne. Ale krew mnie już zalała, żeby tyle wydzwaniać.

Data dodania: 16/03/2011

Opinia negatywna
miałem do miesiąca dostać przelew za pobyt w szpitalu z ubezpieczenia!!!mija 1,5 miesiąca i nic nie przelewaja dalej!3 DNI SIĘ DODZWANIAŁEM I PANI ZDZIWIONA TWIERDZI ŻE MOJE PAPIERY ZAGINEŁY...DZIWNY TRAF BYĆ MOŻE PECH???

Data dodania: 07/03/2011

Opinia negatywna
To jest śmieszne - 3 dni zabawy i ok. 20 nieodebranych telefonów.

Data dodania: 02/03/2011

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonów. Tylko czekanie w kolejkach.

Data dodania: 02/03/2011

Opinia negatywna
MASAKRA!!!!!! Nawet szkoda słów.Jest ich tam jak mrówek,ale telefonu nie odbierają.Ale po co pisać opinie jak z tego nie sa wyciągane żadne wnioski

Data dodania: 28/02/2011

Opinia negatywna
wieczne kolejki , telefonów nikt nie odbiera - chaos i bałagan - wstyd - klienci to przeważnie starsi ludzie spędzają tam całe godziny stojąc na korytarzu.

Data dodania: 04/02/2011

Opinia negatywna
ponieważ nie można się dodzwonić pod żaden numer telefonu obsługi klienta nie podnoszą słuchawki a po pewnym czasie są numerami zajętymi

Data dodania: 03/02/2011

Opinia negatywna
NIE ODBIERAJA TELEFONOW WOGOLE, BAŁAGAN MAJA W PAPIERACH NIESAMOWITY

Data dodania: 02/02/2011

Opinia negatywna
fatalna obsluga klijenta (bardzo dlugi czas oczekiwania na wplate lub wydrukowanie drukow wplat srednio 2,5godz 28-12-2010r)a pracownikow jak mrowek zaco placimy dzisiaj robie podejscie drugie

Data dodania: 29/12/2010

Opinia negatywna
2 dni dzwonię aby sprawdzić czy mój przelew internetowy składki dotarł na konto. Nikt nie odbiera telefonów!

Data dodania: 16/11/2010

Opinia negatywna
NIKT NIE ODBIERA TELEFONÓW

Data dodania: 21/09/2010

Opinia negatywna
Tragedia!!!!! Niczego nie załatwiaja tak jak obiecują,poprostu tragedia!! Zmieniam ubezpieczyciela bo już nie mam do nich siły i cierpliwości!!

Data dodania: 10/08/2010

Opinia negatywna
Telefon ciągle zajęty,a ja od miesiąca nie mogę doczekać się na zmianę danych przedsiębiorstwa.

Data dodania: 25/05/2010

Opinia negatywna
Firma bardzo mało wiarygodna. Po podpisaniu polisy na ubezpieczenie grupowe pracowników, bardzo ciężko uzyskać jakiekolwiek informacje na temat ubezpieczenia, a agenti nie odbiera telefonów a nawet rzucił słuchawką podczas rozmowy

Data dodania: 12/04/2010

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera TELEFONU

Data dodania: 15/03/2010

Opinia negatywna
Nie potrafią pomimo monitów wyliczyć właściwie wysokości składki ubezp. PILNUJCIE SWOICH UBEZPIECZEŃ!

Data dodania: 11/01/2010

Opinia negatywna
a dodzwonić się do nich to szybciej wygrać w TOTKA, lub doczekac sie starości

Data dodania: 04/01/2010

Opinia negatywna
Niestety w żadnym dniu tygodnia placówka nie jest czynna dłużej niż do godziny 16:00.

Data dodania: 29/11/2009


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 62, średnia ocen: 1.50/5