PZU Życie (punkt obsługi klienta) Poznań


Ulica: Towarowa 35
61-896, Poznań, Polska

województwo wielkopolskie

Strona www:


Opinie o tej placówce (1.88/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

6

2

27

 

Kontakt telefoniczny

Telefon 61 308 20 11


Godziny otwarcia

Poniedziałek 8-17

Wtorek 8-17

Środa 8-17

Czwartek 8-17

Piątek 8-17

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Poznań.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), Towarowa, 61-896, Poznań" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia negatywna
W dalszym ciągu telefon poza zasięgiem dla klientów. To kpina z klientów przez tak poważną instytucję.

Data dodania: 28/11/2016

Opinia negatywna
Proszę zmienić nr. telefonu jesli na stronie jest nie aktualny. To kpina z klientów przez taką instytucję.

Data dodania: 28/11/2016

Opinia negatywna
brak mozliwosci dodzwonienia sie na telefony stacjonarne obłęd

Data dodania: 15/10/2015

Opinia neutralna
Aktualne numery telefonu proponuje sprawdzać na stronie stronie PZU http://www.pzu.pl/mapa-agentow-i-placowek

Data dodania: 13/01/2015

Opinia negatywna
Proponuje skorzystać z wyszukiwarki na stronie PZU, a nie tej dziwnej książki telefonicznej z nieaktualnymi telefonami...

Data dodania: 13/01/2015

Opinia negatywna
Niech to wszystko jasna chol.. itd. do was nie można w XXI wieku się dodzwonić, albo numer niedostępny albo cisza. Ja mam teraz jechać z drugiego końca miasta żeby tylko zasięgnąć krótkiej informacji. Skandal. Już powiedziałem żonie żadnego PZU.

Data dodania: 17/11/2014

Opinia negatywna
Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Brak parkingu dla osób załatwiających sprawy w PZU.

Data dodania: 20/10/2014

Opinia negatywna
brak parkingu dla osób niepełnosprawnych, które osobiście muszą załastwiać sprawy

Data dodania: 10/10/2014

Opinia pozytywna
Szybko sprawnie i skutecznie miła obsługa bezproblemowy kontakt telefoniczny Polecam.

Data dodania: 10/10/2014

Opinia pozytywna
bardzo dobra i miła obsługa

Data dodania: 18/07/2014

Opinia negatywna
Brak adresu mailowego, żeby coś załatwić, chodzi mi o przysłanie nowych kwitów na płatności na następny rok... Telefonu też nie odbierają.

Data dodania: 29/05/2014

Opinia negatywna
Tak "dziwnego" podejścia do klienta nie spotkałem nigdzie. Pracownicy wprowadzają klientów w błąd. Nie polecam, a wręcz odradzam

Data dodania: 27/03/2014

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić, brak kontaktu.....

Data dodania: 07/03/2014

Opinia negatywna
Mam tam ubezpieczenie, i brak możliwości kontaktu...

Data dodania: 07/03/2014

Opinia pozytywna
Wszystko na miejscu. Sprawę załatwiłam w przeciągu 10 min. Obsługa bardzo miła.

Data dodania: 07/03/2014

Opinia negatywna
Brak reakcji na nasze sugestie, brak informacji telefonicznej. O 40 procent podnieśli składkę na ubezpieczenie!!!

Data dodania: 29/10/2013

Opinia negatywna
dzwonie do was, a wybrany numer nie istnieje?

Data dodania: 29/10/2013

Opinia neutralna
Chciałabym porozmawiać pilnie. Dzwonię na podany nr tel na Waszej str i \\\\\\\"przepraszamy nie ma takiego nr\\\\\\\" nie rozumiem... taki nr mam podany na polisie i taki widnieje na Waszej str. proszę o wyjaśnienie.

Data dodania: 18/06/2013

Opinia negatywna
Pomimo mojej osobistej wizyty i tak musiałem dostarczyć brakującą dokumentację, pomimo zapewnień ze strony obsługi petenta, że wszystko zostało złożone z potrzebnych dokumentów.

Data dodania: 31/05/2013

Opinia negatywna
Brak odpowiedzi w ustawowym terminie, a jeśli jakaś nadejdzie to i tak negatywna.

Data dodania: 09/12/2012

Opinia pozytywna
Wczoraj tam byłem (Poznań, Towarowa). Załatwiłem wszystko bardzo szybko i sprawnie.

Data dodania: 22/11/2012

Opinia negatywna
nie idzie się dodzwonic

Data dodania: 23/09/2012

Opinia negatywna
DO KITU !!! Brak dostępu do informacji, do telefonów, a tym bardziej do "żywego" człowieka ! W PZU chodzi o to aby opłacać składki i o niczego więcej nie żądać. Ręka boska mnie pokarała tym PZU ! Mam za swoje.

Data dodania: 22/05/2012

Opinia negatywna
brak kontaktu, odpowiedzi ....od roku czasu

Data dodania: 01/03/2012

Opinia negatywna
brak łączności telefonicznej obsługa w Warszawie słaba

Data dodania: 12/01/2012

Opinia negatywna
brak zainteresowania klientem,ważne tylko skasować składkę

Data dodania: 02/01/2012

Opinia negatywna
BRAK MOZLIWOSCI POLACZENIA TELEFONICZNEGO BAŁAGAN NA CAŁEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 06/10/2011

Opinia pozytywna
Szybka obsługa, kasy miłe dla petenta możliwość płatności gotówką i kartą.

Data dodania: 27/09/2011

Opinia negatywna
Skandal.Aby załatwić błahą sprawę przesłania druków muszę specjalnie jechać 40 km , ponieważ nie ma możliwości dodzwonienia się.Wszystkie połączenia przekazywane są do W-wy .W-wa łączy z Poznaniem i wkoło wracam do W-wy.

Data dodania: 23/08/2011

Opinia negatywna
skontaktować się telefonicznie to bzdura a infolinia i tak wywala do warszawy

Data dodania: 22/04/2011

Opinia negatywna
ciężko skontaktować sie z oddziałem

Data dodania: 07/02/2011

Opinia negatywna
problem dodzwonienia sie jest skandaliczny.oprócz tego uzyskanie jakiejkolwiek wypłaty.trzeba uzbroic sie w cierpliwosc bo oni maja jakies wydłuzone terminy i czekac czeba w nieskończonosc

Data dodania: 04/02/2011

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić !!! Próbuję już kilka dni i nic z tego !wolny nr.i po oczekiwaniu wskakuje w zajęty!!!???

Data dodania: 28/12/2010

Opinia pozytywna
Większość informacji na miejscu i pod jednym dachem.

Data dodania: 06/12/2010

Opinia negatywna
skontaktowanie telefoniczne na podany numer jest niemożliwe, to absurd

Data dodania: 10/11/2010


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 35, średnia ocen: 1.88/5