PZU Życie (punkt obsługi klienta) Rybnik


Ulica: Wieniawskiego 3
44-200, Rybnik, Polska

województwo śląskie


Opinie o tej placówce (2.03/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

10

1

25

 

Kontakt telefoniczny

Telefon 32 / 308 23 20

Telefon 32 / 308 39 70


Godziny otwarcia

Poniedziałek 8-16

Wtorek 8-16

Środa 8-16

Czwartek 8-16

Piątek 8-16

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Rybnik.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), Wieniawskiego, 44-200, Rybnik" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia negatywna
Pracownicy przyjmowani z drogi kiedy sprzedają ubezpieczenia mówią ogólnikowo a gdy dochodzi do wypadku okazuje się że jest zupełnie inaczej .Pani dyrektor przechodzi szkolenie przez telefon i zbywa klientów

Data dodania: 20/04/2017

Opinia negatywna
60 wykonanych połączeń i błoga cisza . BRAWO PZU Tak potrafi tylko PZU Pamiętajcie jak będziecie myśleć o zawarciu ubezpieczenia .

Data dodania: 22/03/2016

Opinia negatywna
60 wykonanych połączeń i cisza . BRAWO PZU

Data dodania: 22/03/2016

Opinia negatywna
Długie oczekiwanie na połączenia masakra, brak mozliwości pobrania druków w pedeefie.

Data dodania: 28/12/2015

Opinia pozytywna
Dodzwoniłam się za pierwszym razem, jednakże mam problem z odnalezieniem placówki w Rybniku.

Data dodania: 24/08/2015

Opinia pozytywna
Za każdym razem dodzwoniłem się bez problemu, a i obsługa miła i kompetentna

Data dodania: 21/01/2015

Opinia pozytywna
nigdy nie miałem kłopotu z dodzwonieniem się

Data dodania: 30/09/2014

Opinia negatywna
Nie dodzwonisz się, nie ma szans...

Data dodania: 20/06/2014

Opinia pozytywna
Krótki czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta. Miła i szybka obsługa

Data dodania: 04/03/2014

Opinia negatywna
Ocena negatywna, pracownice nie znają przepisów i wprowadzają w błąd.

Data dodania: 15/07/2013

Opinia negatywna
Porażka!!!!!!!!!! Pracownik się pomylił w obliczaniu składki. zamiast 114 wyszło 1120. Nie usłyszeliśmy nawet słowa PRZEPRASZAM, dodam jeszcze, że musieliśmy jechać tam drugi raz, bo nikt nie raczył odebrać telefonu.

Data dodania: 04/02/2013

Opinia negatywna
długi czas oczekiwania

Data dodania: 10/01/2013

Opinia negatywna
dużo telefonow w internecie ,jednak tylko czesc jest prawidlowa....oczywiscie nikt telefonow nie odbiera...porazka

Data dodania: 13/12/2012

Opinia pozytywna
Bardzo miła i fachowa obsługa. Panie są bardzo miłe i sympatyczny. żadko się zdarza żeby w urzędach panowała taka atmosfera.

Data dodania: 12/11/2012

Opinia pozytywna
Zglaszałam urodzenie dziecka. Zaraz po wejsciu do placowki podeszla pracownica z zapytaniem w czym moze pomóc. Pracownik obslugujacy szybko zalatwil sprawę, byl uprzejmy i pomocny. Za 3 dni pieniadze miałm na koncie.

Data dodania: 23/09/2012

Opinia pozytywna
Miła i szybka obsługa.

Data dodania: 04/07/2012

Opinia negatywna
3 razy prosiłem o przesłanie blankietów na ubezpieczenie w okresie 2 miesięcy i do dzisiaj nic nie ma oczywiście w trosce o najwyższą jakość usług

Data dodania: 06/06/2012

Opinia negatywna
dzwonię, dzwonię i głucho

Data dodania: 23/04/2012

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonu, po co więc taką formę kontaktu podaje sie klientom?

Data dodania: 08/03/2012

Opinia negatywna
Od 3miesięcy czekam na rozpatrzenie mojego odwołania od wysokości świadczenia za uszczerbek na zdrowiu i nic!wszystko miało trwać do 30dni.dzwoniłem i chodziłem,ale nikt nie wie dlaczego to tak długo trwa i ciągle mnie zbywają.DodzwonićSięTamToCud!

Data dodania: 07/03/2012

Opinia negatywna
MASAKRA!!! NIKT NIE ODBIERA:(

Data dodania: 27/02/2012

Opinia negatywna
Dodzwonienie sie do placowki to totalna katastrofa , zazwyczaj od godz 8 powinno sie pracowac

Data dodania: 30/01/2012

Opinia negatywna
BEZNADZIEJA!!!!!!! Nikt nie odbiera telefonów!!! Pracujecie tam w ogóle?!?!?! wrrr... :/ Tragedia!

Data dodania: 04/01/2012

Opinia negatywna
Brak kontaktu telefonicznego

Data dodania: 29/12/2011

Opinia negatywna
ponieważ:nie ma możliwości dodzwonienia się do placówki informacje zawarte w internecie są nieprawidłowe (adres,nr-y telefonów)

Data dodania: 30/11/2011

Opinia pozytywna
JA MAM JAK NAJLEPSZE ZDANIE O TEJ PLACÓWCE. PRZEZ TELEFON UZYSKAŁAM WSZYSTKIE POTRZEBNE INFORMACJE DO ZAŁATWIENIA SPRAWY I DODZWONIŁAM SIĘ ZA PIERWSZYM RAZEM

Data dodania: 21/11/2011

Opinia negatywna
Nikt nie odbiera telefonu.

Data dodania: 23/08/2011

Opinia negatywna
brak możliwośći kontaktu telefonicznego

Data dodania: 08/06/2011

Opinia pozytywna
Miła i kompetentna obsluga,sprawne i szybkie zalatwianie sprawy, godziny urzędowania dla petenta,

Data dodania: 30/05/2011

Opinia negatywna
można się zestarzeć przy próbie dodzwonienia się

Data dodania: 18/02/2011

Opinia negatywna
kontakt telefoniczny fatalny, nikt tam nie jest łaskaw odebrać telefonu, można dzwonić i dzwonić i dzwonić i tylko się irytować........!!!!!!!!!

Data dodania: 01/02/2011

Opinia negatywna
brak możliwości dodzwonienia się

Data dodania: 25/01/2011

Opinia negatywna
Właśnie dzwonię i bez odbioru.

Data dodania: 20/01/2011

Opinia negatywna
brak kontaktu telefonicznego można dzwonic i dzwonic ......

Data dodania: 03/11/2010

Opinia neutralna
wszedzie jak kupujesz i placisz jest mila obsluga, gorzej z uzyskiwaniem odszkodowan....mozna sie zdziwic zdenerwowac, a nawet poplakac...

Data dodania: 19/08/2009

Opinia pozytywna
Konkretna, miła obsługa

Data dodania: 04/06/2009


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 36, średnia ocen: 2.03/5