PZU Życie (punkt obsługi klienta) Toruń


Ulica: Żeglarska 13
87-100, Toruń, Polska

województwo kujawsko-pomorskie

Strona www:


Opinie o tej placówce (1.53/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

3

0

14

 

Kontakt telefoniczny

Telefon 56 308 20 30


Godziny otwarcia

Poniedziałek 8-17

Wtorek 8-17

Środa 8-17

Czwartek 8-17

Piątek 8-17

Ubezpieczenie samochodu, domu, w podróży, firmy. Zabezpieczenie przyszłości dziecka, ubezpieczenie na wypadek choroby, śmierci, nieszczęśliwego zdarzenia. Emerytura, oszczędzanie, inwestycje.

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci PZU.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci PZU.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci PZU.

 

Adresy placówek sieci PZU Toruń.



 

 

Opinie Internautów o placówce "PZU Życie (punkt obsługi klienta), Żeglarska, 87-100, Toruń" należącej do sieci "PZU"

 

Opinia pozytywna
Otrzymalem jasną i wyczerpującą informację.

Data dodania: 17/03/2016

Opinia negatywna
błędnie podany numer telefonu na widocznym miejscu tj 56 6221819 sekretarka odpowiada nie ma takiego numeru....to dopiero numer!!!!!!

Data dodania: 08/09/2015

Opinia negatywna
niekompetentni, niemili, najchętniej pozbyli się wszystkich klientów.

Data dodania: 18/05/2015

Opinia negatywna
Nie ma okienka tzw."szybkiej obsługi",do którego pracownik który przejmuje nas przy wejściu i ma orientację co do czasu danej sprawy. Miałam sprawę na 3 min,czekałam 40 min.,minął tydzień czasu i do dziś nie doczekałam się zwrotu nadpłaconej składki.

Data dodania: 06/12/2014

Opinia negatywna
Załatwienie sprawy zmiany osoby uprawnionej do świadczeń polisy ubezpieczeniowej. Złożone osobiście podpisane oświadczenie zmiany osoby uprawnionej zostało przez pracowniczkę urzędu kwestionowane. Zażądano dodatkowego mojego podpisu !!!

Data dodania: 02/09/2014

Opinia negatywna
Słaba lokalizacja na Żeglarskiej. Jak tam dojechać? Zaparkować? Na lubickiej był dojazd, zawsze masa samochodów. Nie myślą to tracą klientów, zmieniam na lepiej dostępną firmę.

Data dodania: 05/05/2014

Opinia negatywna
Wiele stanowisk do obsługi klienta, a obsługiwane są tylko 2-3...

Data dodania: 10/01/2014

Opinia negatywna
Numer telefonu jest niewłaściwy. Nie ma jak się porozumieć w ważnych sprawach.

Data dodania: 27/12/2013

Opinia negatywna
Na stronie internetowej jest napisane, że pracują do 17,a jak przyjechałem na miejsce to zobaczyłem informację, ze czynne do 16. Dla mnie to był spacerek ale dla mojego ojca w podeszłym wieku już nie...

Data dodania: 06/08/2013

Opinia pozytywna
Sprawna, miła obsługa, lecz brak informacji dot. godzin urzędowania kas płatniczych.

Data dodania: 18/07/2013

Opinia pozytywna
Sprawna, miła obsługa. Jak mogą to idą na rękę klientowi. Nigdy nie miałam złych doświadczeń z tą placówką.

Data dodania: 08/03/2013

Opinia negatywna
Nie ma godzin urzędowania

Data dodania: 23/07/2012

Opinia negatywna
podany telefon jest nieaktywny.

Data dodania: 06/06/2012

Opinia negatywna
Bardzo długie oczekiwanie na obsługę przy stoiskach

Data dodania: 04/06/2012

Opinia negatywna
Niestety, brak kontaktu jest notoryczny, pół dnia (z przerwami 10-15 minut) próbowałam się połączyć - odpowiedź niezmienna "telefon niedostępny" - serdecznie dziękuję za taki punkt obsługi.

Data dodania: 19/03/2012

Opinia negatywna
Brak kontaktu !!!

Data dodania: 31/01/2012

Opinia negatywna
Brak kontaktu.Wybierając podany numer otrzymujemy komunikat :nie ma takiego numeru. Otrzymałem pismo Z PZU. Na kopercie firmowej brak numeru telefonu PZU. Co to za firma. Jak ona traktuje swoich klientów.

Data dodania: 24/10/2011


Łącznie oddanych głosów na PZU Życie (punkt obsługi klienta): 17, średnia ocen: 1.53/5