Byłam w oddziale w sierpniu. Pani zalawila mi wszystko co chcialam w kompetentny sposob. Dlugi czas oczekiwania w kolejce, lecz pani mi to wynagrodzila. Podziekowala i przeprosila za czas oczekiwania, usmiechnieta i uprzejma. Dziekuje.

Data dodania: 01/09/2017

Dodała: Marzena

Za każdym razem długi czas oczekiwania,przez to wiele ludzi rezygnuje,a Ci którzy czekają bardzo się denerwują.

Data dodania: 14/08/2017

Dodała: beata

Długie kolejki i cwaniactwo obsługi,brak szacunku dla klienta nie polecam

Data dodania: 14/08/2017

Dodał: Piotr

Witam swoją opinie postanowiłam tu zamieścić ponieważ zawsze jak w tym banku chce wpłacić pieniążki na swoje konto trzeba czekać minimum godzine, a ostatnio dwie (byłam 4 w kolejce) skandal!!!! w innych bankach wpłata trwa 3 min, w tym 30!!!!!

Data dodania: 08/06/2017

Dodała: M-ka

Pani z obsługi nagle wyszła bo przyszedł do niej jakiś Pan i wyszła z placówki, żeby pogadać prywatnie po czym wróciła bez słowa przepraszam.

Data dodania: 04/04/2017

Dodał: daro



 

Bardzo słaby kontakt z opiekunem, brak ofert i pomocy w finasowaniu, wysokie marże produktów.

Data dodania: 22/03/2017

Dodał: Marek

Dobra oferta i szerokie zakres wiedzy. Polecamy. Grazyna i Marek.

Data dodania: 04/01/2017

Dodała: Grazyna i Marek

Polecam bardzo pania Ewe.Profesjonalna i kompetentna obsluga, przemila kobieta. Az sie chce polecac dalej!!! Super!!!!

Data dodania: 03/01/2017

Dodał: Andrzej

Ignorowanie klienta to sposob na wolne w pracy -tak pracuja w tym banku. Nie mozna nic zalatwic bo ciagle pracuje jedna lub dwie osoby. Brak nadzoru , czy jes tam jakis dyrektor?

Data dodania: 16/09/2016

Dodała: janka

Pani bardzo nieprzytomna i zajęta prywatnymi sprawami. Czułem się jak powietrze. Pani stwierdzili że szkoda czasu na moją osobę. Najwyższa kultura? Żenada

Data dodania: 23/08/2016

Dodał: Darek




1 2 3 4 5 ...    Następna strona