Za każdym razem długi czas oczekiwania,przez to wiele ludzi rezygnuje,a Ci którzy czekają bardzo się denerwują.

Data dodania: 14/08/2017

Dodała: beata

Długie kolejki i cwaniactwo obsługi,brak szacunku dla klienta nie polecam

Data dodania: 14/08/2017

Dodał: Piotr

Witam swoją opinie postanowiłam tu zamieścić ponieważ zawsze jak w tym banku chce wpłacić pieniążki na swoje konto trzeba czekać minimum godzine, a ostatnio dwie (byłam 4 w kolejce) skandal!!!! w innych bankach wpłata trwa 3 min, w tym 30!!!!!

Data dodania: 08/06/2017

Dodała: M-ka

Pani z obsługi nagle wyszła bo przyszedł do niej jakiś Pan i wyszła z placówki, żeby pogadać prywatnie po czym wróciła bez słowa przepraszam.

Data dodania: 04/04/2017

Dodał: daro

Bardzo słaby kontakt z opiekunem, brak ofert i pomocy w finasowaniu, wysokie marże produktów.

Data dodania: 22/03/2017

Dodał: Marek



 

Ignorowanie klienta to sposob na wolne w pracy -tak pracuja w tym banku. Nie mozna nic zalatwic bo ciagle pracuje jedna lub dwie osoby. Brak nadzoru , czy jes tam jakis dyrektor?

Data dodania: 16/09/2016

Dodała: janka

Pani bardzo nieprzytomna i zajęta prywatnymi sprawami. Czułem się jak powietrze. Pani stwierdzili że szkoda czasu na moją osobę. Najwyższa kultura? Żenada

Data dodania: 23/08/2016

Dodał: Darek

zero kompetencji , brak informacji z jego strony,to co personel powiedział na infolini temu zaprzeczyli nie polecam tej placówki z powodu podejścia do klienta

Data dodania: 22/06/2016

Dodał: Kamil

Jakość obsługi coraz gorsza. Pani na kasie opryskliwa, nieuprzejma, wręcz arogancka i bez kultury. Jak taka osoba może pracować w banku!

Data dodania: 02/05/2016

Dodała: baśka

Witam jakiś czas temu byłam w sprawie zablokowanego konta w Alior Banku załatwiała mnie kobieta która nie miała zielonego pojęcia o blokadach na koncie pierwszy raz w życiu spotkałam tak niedoświadczoną pracownice banku nie obrażając tej pani

Data dodania: 09/12/2014

Dodała: Olga




1 2 3 4 5 ...    Następna strona