Zostałam świadomie wprowadzona w błąd przez pracownika banku gdy trzy razy dopytywałam czy wypłaty z bankomatów za granicą sa bez prowizji. Pojechałam za granicę - wszystkie wypłaty były z prowizją:/

Data dodania: 01/12/2009

Dodała: Malaja

Całkowicie nie polecam. Obsługa w pełni nie profesjonalna - pani zakładała mi konto przez dwie godziny! Wypowiedzieli mi umowę konta, bo miałem miesiąc zadłużenie 4 zł - nie poinformowali mnie przed wypowiedzeniem że mam zaległość. NIE POLECAM!

Data dodania: 22/11/2009

Dodał: Mateusz

nie szanują czasu klienta,obsługa fatalna,słowo nic nie warte-obiecanki cacanki.Proponuje zajrzec do definicji ,,obsługa klienta'' i wziąsc przykład z konkurecji.Hasło ,,wyzsza kultura bankowości'' dla tego Banku jest porażką!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data dodania: 19/11/2009

Dodała: kadrowy

porażka bardziej powinni dbać o klientów na pierwszy rzut oka nieby dobrze ale w trakcie świadczenia usług PORAŻKA

Data dodania: 19/11/2009

Dodała: yellow

OBSŁUGA NIEKOMPETENTNA, NIE SZNUJĄ CZASU KLIENTA, MAŁO KONKRETÓW, CZAROWANIE OCZU. BYŁA OBSŁUGA BPH...

Data dodania: 19/11/2009

Dodał: office



 

Nikomu nie polecam.Obsługa kont internetowych jest jest beznadziejna.Wystarczy pomylić się raz w wpisywaniu hasła i blokujesz dostęp do konta.Procedura odblokowania żmudna i czasochłonna.Musisz poświęcić 1h swojego czasu i 40 min.abonamentu.Odradzam

Data dodania: 18/11/2009

Dodała: KimOnka

Poza uśmiechem na twarzy nic pozytywnego. Bardzo nieprofesjonalna placówka.

Data dodania: 05/11/2009

Dodał: Milo

Miła obsługa; ale strasznie ślamazarna. Za długo obsługują klienta- mało konkretów ale za to dużo dokumentów.

Data dodania: 26/10/2009

Dodał: wezyr

Brak kontaktu telefonicznego. absurd

Data dodania: 25/08/2009

Dodała: magda

nie kompetentni pracownicy

Data dodania: 20/08/2009

Dodała: asa




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11    Następna strona