porażka bardziej powinni dbać o klientów na pierwszy rzut oka nieby dobrze ale w trakcie świadczenia usług PORAŻKA

Data dodania: 19/11/2009

Dodała: yellow

OBSŁUGA NIEKOMPETENTNA, NIE SZNUJĄ CZASU KLIENTA, MAŁO KONKRETÓW, CZAROWANIE OCZU. BYŁA OBSŁUGA BPH...

Data dodania: 19/11/2009

Dodał: office

Nikomu nie polecam.Obsługa kont internetowych jest jest beznadziejna.Wystarczy pomylić się raz w wpisywaniu hasła i blokujesz dostęp do konta.Procedura odblokowania żmudna i czasochłonna.Musisz poświęcić 1h swojego czasu i 40 min.abonamentu.Odradzam

Data dodania: 18/11/2009

Dodała: KimOnka

Poza uśmiechem na twarzy nic pozytywnego. Bardzo nieprofesjonalna placówka.

Data dodania: 05/11/2009

Dodał: Milo

Pozytywny za usługi,prowadzenie rachunku, i kontakt z klientami.

Data dodania: 29/10/2009

Dodał: Shah



 

Bank na najwyszym poziomie. Co dla mnie najważniejsze - świetnie zorganizowana obsługa internetowa. Drobny minus: czasem długo czekałem na załatwienie niektórych spraw w placówce, na szczęście błahych więc nie rzutuje to na moją ogólną ocenę

Data dodania: 28/10/2009

Dodał: Michał

Miła obsługa; ale strasznie ślamazarna. Za długo obsługują klienta- mało konkretów ale za to dużo dokumentów.

Data dodania: 26/10/2009

Dodał: wezyr

Wspaniała,miła i profesjonalna obsługa. Pan Bartosz wytłumaczył mi i mojej żonie wszystko bardzo dokładnie. Na pewno będziemy chcięli współpracować z tym bankiem. Jeżeli Alior ma samych takich doradców to gratuluje.

Data dodania: 05/10/2009

Dodał: mariusz

Bezproblemowe założenie konta firmowego, wizyta w banku trwała 5 minut, dokumenty były przygotowane do podpisu. Możliwy bezpośredni kontakt z opiekunką rachunku. Obsługa miła i profesjonalna.

Data dodania: 28/09/2009

Dodał: Piotr

miła osługa

Data dodania: 28/09/2009

Dodała: Sabina




Poprzednia strona    ... 13 14 15 16 17 ...    Następna strona