Personel opryskliwy, nerwowy - masakra.

Data dodania: 05/10/2016

Dodał: chomik

Co za bzdurny nr telefonu,nie mozna sie dodzwonic w 21 wieku, syf :)

Data dodania: 23/09/2015

Dodał: Bis

ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUPY W TEJ FIRMIE, ZAKUPIŁAM W SKLEPIE STACJONARNYM KOMPUTER Z ŹLE WGRANYM SYSTEMEM OPERACYJNYM ,SKLEP ZLIKWIDOWANO A TERAZ ODSYŁAJĄ MNIE DO SERWISU LENOVO KTÓRY ODSYŁA MNIE DO VOBISU. DZWONIĘ I WYSYŁAM E-MAILE ALE TOTALNA ZLEWKA

Data dodania: 09/12/2014

Dodała: Marzena

To jest jakiś koszmar jeśli chodzi o kontakt telefoniczny. Rozumiem ,że są klienci ale po 45 telefonach w ciągu 4h ciężko mi uwierzyć, że nie trafiłem na wolną chwilę. Beznadzieja

Data dodania: 09/09/2014

Dodał: maciek

Beznadziejny serwis, na gwarancji jeszcze jakoś po gwarancji beznadzieja- niewiele potrafią zrobić, niedouczeni jacyś,

Data dodania: 30/07/2014

Dodała: Ira



 

Beznadziejny serwis, na gwarancji jeszcze jakoś po gwarancji beznadzieja- niewiele potrafią zrobić, niedouczeni jacyś.

Data dodania: 30/07/2014

Dodała: Ira

Do sklepu VOBIS nie mam zastrzeżeń. Nie polecam SERWISANTA, zawyżony cennik. Po naprawie laptop działał gorzej. Za II naprawę chciał 300zł, gdy gdzie indziej zapłaciłam 50zł. Naprawia to,co dla niego łatwe,reszta "nie do naprawy". Polecam Grunwaldzką

Data dodania: 24/05/2014

Dodała: MARIA

dnia 11.04.14 kupiłam w tym sklepie Smartfon Galaxy S5 + akcesoria miedzy innymi Etui, za które zapł.121,14 zł, a którego do tej pory nie otrzymałam.Obiecano mi, że w ciągu tyg. będę miała cały komplet, jakoś zaraz będzie 1,5 mies., a nadal nie mam.

Data dodania: 18/05/2014

Dodała: Jolanda

Bardzo niesympatyczna obsługa... trudność sprawia im odpowiedź na pytania...

Data dodania: 14/03/2014

Dodała: yaga

Chciałam dzisiaj kupić coś za 1000 zł, i Pan nie miał drobnych żeby mi wydać. Zaproponowałam, że tą złotówkę, która mi brakuje w drobnych, przyniosę za chwilę, bo pracuje obok, ale nie chciał...

Data dodania: 03/03/2014

Dodała: Magda




1 2 3 4 5 ...    Następna strona