Podają nieprawdziwy telefon , utrudnienie ew. reklamacji ? Chore

Data dodania: 05/05/2010

Dodał: lenki6

przez 25 min bez przerwy próbowałam się dodzwonić i nic! Czego podobnego jeszcze nie doświadczyłam, okropność, cóż to wiele tłumaczy dlaczwgo byli warci 1 zł

Data dodania: 30/04/2010

Dodała: uparta

beznadziejna, chamska i niedouczona obsługa, potrafią wyśmiać klienta za pytania dotyczące sprzętu. Apeluję do szefostwa, by zrobili wymianę pracowników, jeśli zależy im na prestiżu sklepu.

Data dodania: 29/04/2010

Dodała: Zuza

szkoda gadać!!jednym slowem masakra, na niczym sie nie znają, łaske robią ze pomogą jak zapytasz o cokolwiek, w wiedzy zero!!

Data dodania: 29/04/2010

Dodała: alina

ten sklep to porażka - czekam tygodniami na uzględnienie reklamacji - nie można się dodzwonić do sklepu bo nikt nie raczy odebrać tel. Nic tam nie kupujcie!!!! Jak działa to okay, ale jak się zepsuje to masakra z załatwiam formalności!

Data dodania: 29/04/2010

Dodał: Jarek



 

Na TV czekałam ponad tydz, a w opisie 2-5dni. Gdybym wiedziała, że to tak długo bedę czekać kupiłabym w innym 50zł drożej, ale miałabym na drugi dzień. Co do obsługi to nie mam zastrzeżeń. Unikam sklepu - nigdy nie ma tego co akurat potrzebuje.

Data dodania: 29/04/2010

Dodała: Monika

NIGDY WIĘCEJ!Sprzedawca staral sie wmówić mi ze otrzymałem gwarancje od żelaska w pudelku i na podstawie paragonu nie uzna gwarancji.Zadzwonilem do philipsa i okazalo sie że nie dodają gwarancji do pudelka!to sklep wystawia gwarancje po zakupie!!!

Data dodania: 28/04/2010

Dodał: Krzysztof

sklep internetowy jedną wielką porażką nie realizują zamówień na czas napisane jest 2-5 dni a czekasz 8. Czy dostawy są robione tylko raz w tygodniu? Czemu wprowadzacie klienta w błąd.

Data dodania: 23/04/2010

Dodała: ola

Osługa w sklepie beznadziejna to samo jest w sklepie internetowym napisane jest towar dostępny od ręki po czym trzeba czekać cały tydzień.Dodzwonienie się na działów też graniczy z cudem

Data dodania: 22/04/2010

Dodała: bunia

proponuje zamknąć ten sklep i pozwalniać personel z Działu Obsługi Klienta!Osoby te powinny przejść najpierw solidne szkolenie zanim zostaną zatrudnione.Brak kompetencji i ignorancja klienta stawia firmę w złym świetle.NIE POLECAM!!!

Data dodania: 21/04/2010

Dodała: Marlena




Poprzednia strona    ... 12 13 14 15 16 ...    Następna strona