Nabyłem zmywarkę. Przy podłączaniu okazała się wadliwa. Złożenie i załatwienie reklamacji trudne do załatwienia. Brak kontaktu. Obsługa (jedna z kierowniczek AGD) bardzo nie miła.

Data dodania: 05/02/2010

Dodał: intruz

Obsługa działu reklamacji nie zna się na zasadach związanych z tokiem reklamacyjnym.Dzięki jednej z Pań z tego działu zakupione żelazko musiałem naprawić na własny koszt.Koszt naprawy 150,00 PLN.

Data dodania: 31/01/2010

Dodał: smakol

TAK, ZGADZAM SIĘ Z POPRZEDNIĄ OPINIĄ. NIE MA NR TELEFONU!!

Data dodania: 29/01/2010

Dodała: ANIELA

Po pierwsze ciężko znaleźć nr telefonu, a jak się już uda na nieoficjalnej stronie to nie ma szans dodzwonienia się do żadnego sklepu. Próbowałem z czystej ciekawości do kilku w różnych miastach (Warszawa, Wrocław, Opole).... Powodzenia!

Data dodania: 28/01/2010

Dodał: Marek

Ciężko znaleźć kogokolwiek z obsługi, rady dawane przez specjalistów z tego sklepu żenujące. Brak profesjonalizmu i odpowiedniego podejścia do klienta. Kierownik działu rozmawia przez tel. z kumplem a klient czeka na chwilę uwagi...

Data dodania: 23/01/2010

Dodał: elo



 

Troszke leniwa obsługa,nie zalezy im chyba na sprzedazy bo uzyskac jakies konkretne informacje to nie takie proste.panowie stoja przy komputerkach i jak sie maja ruszyc to trudna sprawa.Zainteresowanie jest tylko klientem z zasobnym p0rtfelem

Data dodania: 20/01/2010

Dodała: aniabt

Tak jak i wcześniej pisano, brak kontaktu. Tak się zastanawiam co to za polityka. Robienie łaski Klientowi to już przeszłość i chyba warto to sobie już uświadomić...

Data dodania: 12/01/2010

Dodał: marcus

bardzo niemiły personel, zero podejścia do klienta! szczegolnie kasjerka uważala sie za 7 cud świata i gwiazde, dla ktorej klient to ktos, kto jej przeszkadza a pracownik przy wystawianiu faktury bardzo niemiły!

Data dodania: 05/01/2010

Dodała: emo

Zupełnie nieprofesjonalne podejście do klienta. Dostawa towaru (odpłatna) ustawiona na dzień w którym nie ma dostaw... Następnie towar przywieziony bez konsultacji z klientem i z pretensjami, że nikogo w domu nie ma. Żenada.

Data dodania: 04/01/2010

Dodała: nina71

Nie znają się na sprzęcie, który jest na rynku i ledwo mają pojęcie o tym, który leży u nich na półkach, tak jak ktoś już wcześniej wspomniał, jeśli czegoś nie mają to często starają się wmówić, że to coś nie istnieje, porażka, nie polecam.

Data dodania: 31/12/2009

Dodał: Szymon




Poprzednia strona    ... 14 15 16 17 18    Następna strona