Nie polecam szkoda czasu i pieniędzy. a biorą nie mało, mechanicy totalna klapa.

Data dodania: 25/01/2018

Dodał: pomocnik

Nie polecam drogo

Data dodania: 05/08/2017

Dodał: Tomas

Umówiłem się na wizytę z nowym grand c-maxem z którym od początku jest problem jest to 1.5 bęzyna w którym to spalanie średnie jest na poziomie 13 litrów a chwilowe nawet55litrów po podłączeniu kompa i po 2 godzinach nie stwierdzili żadnych błędów i

Data dodania: 01/08/2017

Dodał: wwicherek1

Oddalam 4 letnie Volvo do standardowego przegladu.W jego trakcie okazalo sie,ze trzeba wymienic tarcze i klocki na ktore mialam czekac 6-7 dni.Autoryzowany serwis Volvo nie mial po jednym komplecie podstawowych elementow-PORAZKA

Data dodania: 28/07/2017

Dodała: Sylwia

Firma Dom Samochodowy Germaz sp. z o.o. Zielona Góra zajmująca się sprzedażą i serwisowaniem Forda jest niesłowna. Pierwszy raz kupiłem nowy samochód z tego salonu, pod koniec 2016 roku za gotówkę, w rozliczeniu zostawiając używane dotąd auto. Nieste

Data dodania: 02/07/2017

Dodał: Grzegorz



 

Fatalna obsługa.Brak etyki ,brak poczucia odpowiedzialności za powierzone im cudze mienie.Wyznają zasadę NIC SIĘ NIE STAŁO ŻE AUTO CI BOSS .....PORYSOWAŁO,INACZEJ POMALOWAŁO ,TO NIE MY TO UFOLUDKI

Data dodania: 19/06/2017

Dodała: Marii

Serwis tragedia 3 wizyty i nie naprawiono hamulców,najlepsze to że po zakupie tam focusa auto na drugi dzień nie zapaliło ,padł akumulator,jak zadzwoniłem to usłyszałem zeby auto przywiesc na lawecie do sprawdzenia.Żarty nie serwis.Nigdy więcej.

Data dodania: 12/06/2017

Dodał: MARCIN

Naprawialem Forda Mondeo-uszkodzona zbieżność w samochodzie. Niestety ta naprawa przerosla pracowników przez co zostaly uszkodzone trzy komplety opon. Reasumując brak podstaw w mechanice samochodowej omijajcie ten salon.

Data dodania: 30/05/2017

Dodał: FALA

zamontowano hak holowniczy składany ręcznie (wcześniej był hak składany automatycznie), chłodnica cieknie - serwis twierdzi, że nie jest uszkodzona, rozszczelniona została instalacja LPG, nie przykręcona osłona termiczna (opierała się na wydechu).

Data dodania: 23/05/2017

Dodał: mati

zenada, poziom obslugi klienta masakra, komunikaca miedzy poszczegolnymi dzialami (\"czesci\", \"lakiernistwo\"), oddalonymi od siebie o 20 metrow na poziomie \"czemu pan nie zglaszal w drugim dziale\", no tak w koncu tak ciezko ustalic cos wewnatrz

Data dodania: 22/05/2017

Dodał: niezadowolony




1 2 3 4 5 ...    Następna strona