Najgorszy serwis. Po wypadku, nie zauważyli najprostszej rzeczy - uszkodzonego wahacza, każdy głupi na pierwszy rzut oka widzi, że jest wygięty w łuk. Jeździłam z niesprawnym samochodem przez pół Polski.

Data dodania: 13/07/2016

Dodała: gosia

Szczerze odradzam-obsługa doradcy serwisowego poniżej krytyki-nie interesowały go informacje które chciałem przekazać odnośnie usterek w jakich sytuacjach występują -finalnie zrezygnowałem z usługi serwisowej i udałem się do innego serwisu-omijać!

Data dodania: 06/07/2016

Dodał: Marcin

sprzedają bezwypadkowe BMW 1, po wizycie i sprawdzeniu VIN okazuje się, że szkoda była bardzo poważna. kłamią w żywe oczy, że szkoda była delikatna...

Data dodania: 03/07/2016

Dodał: Marcin

Pierwsza naprawa nie udana. Poprawki po pierwszej naprawie troche lepiej ale bez szalu. Auto oddane z mokrym lakierem na srubach. Drzwi w jakims bialym pyle. Po ASO spodziewałem sie dużo więcej.

Data dodania: 09/05/2016

Dodał: Sbar

Najgoryszy salon jaki spotkalem, byle sprzedac a to juz nie wazne ze oszukuja i klamia i jeszcze bezszczelni, omijac z daleka, nie polecam nawet wrogowi

Data dodania: 05/05/2016

Dodał: Adamus



 

nie polecam zakupów samochodów w tej Firmie, ciągłe obiecanki, poślizg w wydaniu nowego samochodu od terminu zadeklarowanego powyżej dwa tygodnie,brak informacji konkretnej o samochodzie,

Data dodania: 27/04/2016

Dodał: Janusz

Zgadzam się z opinią, że Panowie z obsługi oraz kadra wyższa przekonują, że usterka to nie usterka - wszystko jest w normie, lub wadę uważa się za cechę pojazdu. Dowiedziałem się, że im nowszy Ford tym gorsze wskazania komputera i innych wskaźników.

Data dodania: 08/04/2016

Dodał: Marek

Brak fachowej obsługi, nie potrafią naprawić auta. W rezultacie stwierdzają, że wada to cecha pojazdu. Naprawiając samochód przy okazji uszkadzają powłokę lakierniczą. Okazuje się, że im nowszy Ford, tym gorsze wskazania komputera tak twierdzą.

Data dodania: 07/04/2016

Dodał: Marek

Nigdy więcej.

Data dodania: 22/03/2016

Dodał: S

kierowniczka tego dzialu to przyklad braku kompetencji, braku umiejetnosci prowadzenia rozmowy z klientem, braku umiejetnosci logicznego myslenia i przewidywania sytuacji konfliktowych, juz nie mowiac o ich rozwiazywaniu...psuje opinie Szumilasowi

Data dodania: 05/02/2016

Dodała: Marta




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona