żądano odemnie 2500pln ale nie chciało wystawić mi ani faktury ani rachunku, wiec rzekomo poszli mi na rękę i zapłaciłem 1700pln, a nie chciano mi powiedzieć co naprawiono, a po wyjeździe nastąpił ten sam problem. Przestrzegam innych.

Data dodania: 07/10/2017

Dodał: Citroends5

Trzeci raz byliśmy na serwisie auta i trzeci raz tragedia. Za pierwszym razem klocki hamulcowe, drugi rok pasek rozrządu teraz kolejne podejście i kolejny bład gdzie kasuja i odsyłają do domu po czym znowu się pojawia. NIE POLECAM

Data dodania: 07/08/2017

Dodała: Kasia

dzwonie do nich od 8 dni po kilkanascie razy i NUKT nie podno0si słuchawk na HOLDdzie trzymali mnie 47 min i sie rozlczyli.

Data dodania: 10/07/2017

Dodał: klient

Zdecydowanie nie polecam salonu. Po zakupie samochodu kompletne ignorowanie klienta, zbywanie. Zdecydowanie NIE

Data dodania: 25/04/2017

Dodała: ReniaKJ

Witam.Jak nie musicie korzystać z usług serwisu ,to nie korzystajcie .Ceny usług odbiegają od rzeczywistości ,jakość pozostawia wiele do życzenia .Brak profesjonalnej kadry pracowniczej .Nic wspólnego z serwisem Citroena nie mają .Tylko logo:):)

Data dodania: 22/01/2017

Dodał: niko120



 

Bardzo nieuczciwy sprzedawca, ostrzegam

Data dodania: 25/11/2016

Dodał: Klient

Wpłaciłem 1000 zł zaliczki na używane auto. Po 2 dniach zrezygnowałem z zakupu i poprosiłem o zwrot zaliczki. Od tego czasu minęło 2 tygodnie, dużo interwencji, dużo obietnic pieniędzy nadal zero. NIE POLECAM!!!!

Data dodania: 05/10/2016

Dodał: Adamec

D R A M A T nie polecam nikomu jedne Pan z tego serwisu to osobnik zupełnie nieprzystosowany do obsługi Klienta. Reszta personelu stara się go naśladować. NIE POLECAM W Warszawie jest kilka serwisów - ten omijajcie szerokim łukiem

Data dodania: 18/08/2016

Dodał: GSZ

Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej "firmy" wstawiłem samochód (CITROEN C-5) awaria zawieszenia "hydro" niestety przez sześc dni Panom nie udało się ustalić przyczyny awarii , jak odbierałem samoch. to zażądali 150 zł. (niby za diagnozę ) SZOK !

Data dodania: 26/07/2016

Dodał: JJ13

Miałem z ta firmą do czynienia 5 razy , za każdym razem była to porażka .salon próbuje podsunąć klientowi do podpisu ,,dobrowolne"zrzeczenie sie rekojmi.Serwis zas robi wszystko by unikać napraw gwarancyjnych bo słabiej za to płaci Citroen.Żenada.

Data dodania: 16/07/2016

Dodał: Tomek




1 2 3 4 5 ...    Następna strona