Nie polecem. Obsuga beznadziejna. Byłam na przeglądzie. Okres oczekiwanie 4 godz. Nic nie ma w pobliżu(cast away). Jesteś zdany na tanią kawę i herbatę którą musisz zrobić sobie sam. Daleko im do salomu samochodowego.

Data dodania: 19/04/2016

Dodała: Sara

Niekompetencja pracowników, braki kadrowe - rano obsługuje jeden doradca a telefony sobie dzwonią i dzwonią......, haos - nikt nad tym nie panuje,

Data dodania: 13/04/2016

Dodał: Kosynier

Autostrefa Hyundai we Włocławku - odradzam usługi tego salonu.Zero profesjonalizmu, zero podejścia do klienta. Wyłożyli się na prostej wymianie opon. Odebrali opony zamówienie przez serwis oponeo.pl i udają, że nie dojechały.

Data dodania: 06/04/2016

Dodał: gość

Beznadzieja!W 2010 r kupiłam samochód Hyunday i20.Pół roku przed końcem gwarancji zaczęła wychodzić rdza wokół wszystkich klamek .Odmówiono mi wymiany na nowe elementy.Zastosowano" NOWĄ TECHNOLOGIĘ NAPRAWY",która po skończeniu gwarancji zardzewiała.

Data dodania: 15/03/2016

Dodała: Sylwia

Witam dzień wcześniej umówiłem się na obejrzenie auta na drugi dzień przyjechałem 400km i co się okazało wypożyczyli auto rano w dzień w którym miałem przyjechać zrobiłem 800km na próżno!!! Nawet przepraszam nic! Wstyd taki salon!!!!!! Wstyd!!!

Data dodania: 27/02/2016

Dodał: Roman



 

Oddając auto do serwisu chciałbym żeby mechanicy je naprawiali a nie jeździli nim na ręcznym i paląc gumę na zimnej turbinie. Miałem okazje zobaczyc niedawno jak potraktowali czerwonego hyundaia (chyba) coupe na rej KOL

Data dodania: 12/02/2016

Dodał: Hunter

Umawiam się w poniedziałek na jazdę - tak w czwartek krócej ale pracujemy, rezerwuję więc samochód na konkretną godzinę. Biorą mój numer telefonu. Jadę specjalnie więc w tym celu z Częstochowy do Łodzi i zamknięte! Żadnego info o tym na telefon.

Data dodania: 24/12/2015

Dodał: Jarek

W lutym 2016 roku miną dwa lata odkąd mam I30 w gazie. Po kilku miesiącach wjechałem w bariery wymiana całego boku na oryginalnych częściach. Pasowanie, malowanie tragedia. Innym razem nie dokręcili klem - na drugie dzień nie mogłem otworzyć auta.

Data dodania: 25/11/2015

Dodał: Benek1606

dobre opinie o ty salonie to żart!!! obsługa nieuprzejma, arogancka. robili mi naprawę lakierniczą-słabo, dodatkowo źle wklejona szyba, niedokręcone klemy w akumulatorze!!! NIE POLECAM,szkoda czasu i nerwów

Data dodania: 23/09/2015

Dodała: Kasia

Po pierwsze obsługa tam jest bardzo nieuprzejma odsyłaja klienta bez naprawy usterki.po drugi po wyjeździe stamtąd jeszcze dodatkowo mam koleja usterke .Z gorszym serwisem sie w zyciu nie spotkałam i moja noga tam wiecej nie postanie.odradzam!!!!!

Data dodania: 08/09/2015

Dodała: ania




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona