Ceny materiałów eksploatacyjnych dwa razy droższe niż na rynku.Brak auta zastępczego.Wciskają usługi których nie chcesz.

Data dodania: 07/09/2015

Dodał: olek

Całkowicie lekceważące podejście do klienta kupującego nowe auto. Opóźnienia w dostawie, brak wyjaśnień, brak odpowiedzi na maile. Żenujące, że w dzisiejszych czasach psychologia sprzedaży na tak niskim poziomie...

Data dodania: 10/06/2015

Dodała: serane

ten salon to totalne nieporozumienie i syf. nie polecam nawet najgorszemu wrogowi.

Data dodania: 30/04/2015

Dodał: bik

Słabiutko. Nie umieli znaleźć przyczyny szarpania układu napędowego I30. Auto na gwarancji. Najpierw wyczuwali usterkę a potem nie. Stracone paliwo na dojazd i czas.

Data dodania: 21/04/2015

Dodał: Mark

Słabiutko. Nie umieli znaleźć przyczyny szarpania układu napędowego w I30 (gwarancja). Najpierw widzieli usterkę potem oślepli. Stracone paliwo na dojazd i czas.

Data dodania: 21/04/2015

Dodał: Mark



 

Nie polecam lakierni- miła Pani mówi, że oddzwoni i na tym kontakt się kończy (jeżeli chodzi o reklamację usługi).

Data dodania: 12/04/2015

Dodał: Waldek

Ogólnie porażka brak kompetentnych mechaników, po naprawie w I20 klamek i lakierowaniu nie wytrzymało nawet pół roku, problem rdzy powrócił z podwójną siłą.

Data dodania: 21/03/2015

Dodał: Wik

Nie polecam serwisu. Nie umieją znaleźć przyczyny usterki szarpania układu napędowego. Nie umieją wymienić filtra od klimatyzacji bez pogięcia. Przy przeglądach nie podłączają komputera do samochodu. 2 wizyty w serwisie i 2 uszkodzenia lakieru.

Data dodania: 19/02/2015

Dodał: Mark

Ceny kosmiczne, niemiła obsługa serwisu. Płacisz po 2 tysiące za przegląd i nawet kawy nie dostaniesz, możesz sobie sam kupić.Tylko sprzedawcy mili. Serwisu nie polecam!

Data dodania: 18/02/2015

Dodała: Pixers

Jestem zawiedziony. To już nie ten sam salon co kilka lat temu. Nie polecam.

Data dodania: 31/12/2014

Dodał: klient




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona