nie wywiązali się z naprawy gwarancyjnej - czekam na część od prawie roku.

Data dodania: 06/10/2017

Dodał: Dacia Duster 2013

Nie polecam Serwisu Add Motor z uwagi na opuźnienia przetrzymywanie auta ok 3 godzin i na końcu informacje nie udało nam się wymienić cześci bo jej nie ma pomimo iż o usterce wiedzą na samym początku.

Data dodania: 22/08/2017

Dodał: Solton1987

Ten salon to pomyłka. Fatalna organizacja i tragiczne podejście do klienta. Jednym słowem bałagan. Nie polecam.

Data dodania: 11/08/2017

Dodał: Henryk

Serwis tragedia brak profesjonalizmu, wróżenie z fusów klient płaci za sprawdzenie samochodu przed zakupem a tu jakieś śmieszne nie konkretne gdybanie. Gorąco odradzam strata pieniędzy i czasu lepiej jechć do normalnego warsztatu. TRAGEDIA

Data dodania: 29/06/2017

Dodał: Klient

Serwis tragedia brak profesjonalizmu, wróżenie z fusów klient płaci za sprawdzenie samochodu przed zakupem a tu jakieś śmieszne nie konkretne gdybanie. Gorąco odradzam strata pieniędzy i czasu lepiej jechć do normalnego warsztatu. TRAGEDIA

Data dodania: 29/06/2017

Dodał: Nigdywięcej



 

Namawianie do kupna jak najbardziej ale po kupnie maja Cię głęboko gdzieś. Auto po kupienie cały czas serwisowane, psuje się. Nie polecam marki Renault Serwis nie polecam. Klient jest tam olewany-broń Boże po gwarancji tam jechać!!!

Data dodania: 21/11/2016

Dodał: IRO

Mój samochód został umyty, to znaczy spryskany wodą ,cały brud z dachu został zmyty na boki samochodu. Za wymiane paska rozrządu (2000 zł. – 10%) ,auto powinno być umyte.

Data dodania: 05/09/2016

Dodał: jan

Mój samochód został umyty, to znaczy spryskany wodą ,cały brud z dachu został zmyty na boki samochodu. Za wymiane paska rozrządu (2000 zł. – 10%) ,auto powinno być umyte.

Data dodania: 05/09/2016

Dodał: janusz

Ceny naprawy bardzo sa wygórowane w porównaniu do innych warsztatow Reanaut . W cenie serwisu jest umycie samochodu. Mój samochód został umyty, to znaczy spryskany wodą ,cały brud z dachu został zmyty na boki samochodu. Za wymiane paska rozrząd

Data dodania: 05/09/2016

Dodał: Janusz

zła obsługa, tak jak by nie byli zainteresowani sprzedaniem samochodu, w kalkulacji podali cenę z katalogu która jest dostępna na stronie Renault i zaproponowali 860 zł i dywaniki w ramach negocjacji ceny, przy kwocie 84000 zł.

Data dodania: 18/08/2016

Dodał: x




1 2 3 4 5 ...    Następna strona