Prace lakiernicze poza jakimkolwiek standardem. Samochód dostałem z wybrudzonymi fotelami, śladami lakieru na szybie czołowej i dachu (pył lakierniczy) + pofałdowana uszczelka, kasza,... - ŻENADA. Lakierowali drzwi w ramach gwarancji (Toyota HILUX).

Data dodania: 18/09/2010

Dodał: mk

PO WIZYCIE W DZIALE NAPRAW NADWOZI MOGE Z CZYSTYM SUMIENIEM POLECIC SALON. OBSLUGA NA NAJWYZSZYM POZIOMIE. USLUGA ROWNIEZ NA NAJWYZSZYM POZIOMIE.

Data dodania: 12/09/2010

Dodał: WALDI

Najgorszy serwis we Wrocławiu. Naciągają Klientów na masakryczne wydatki.

Data dodania: 08/09/2010

Dodała: Anna

serwis godny polecenia. profesjonalna obsługa, jakość usług na najwyższym poziomie.

Data dodania: 01/09/2010

Dodał: piotrek

Ten serwis ma wiele do życzenia

Data dodania: 24/08/2010

Dodał: Mateusz



 

Po pierwsze w salonie pracuje sekretarka, która nie potrafi złożyć porządnie zdania. Zapytana o oferty odpowiada, iż można przynieść osobiście, lecz nie poleca gdyż mają dużo papierów i może się zgubić gdyz robi się wtedy bałagan.Gratuluję obsługi

Data dodania: 17/08/2010

Dodał: kajak

CWANIAKI! I TO NI JEST KOMPLEMENT. DILER ROKU? GRUBY ŻART.

Data dodania: 12/08/2010

Dodał: MotoFan

Najpierw mnie oszukiwali, później długo czekałem, w końcu zrobili - źle. Jadę z reklamacją, zobaczymy co będzie. Moja przygoda z anwą jest godna dłuższego opisu, wkrótce go zamieszczę, niezależnie czy uwzględnią reklamację czy też nie.

Data dodania: 06/08/2010

Dodał: Daniel

Przegląd P-75. Na miejscu cena w ramach Serwisu Dobrych Cen okazuje się być dwukrotnie wyższa niż wynikająca z kalkulatora na stronie www. Za to otrzymałem \\\"gratisy\\\": wypapraną smarami tapicerkę (beżową),zdarty lakier z alufelgi.

Data dodania: 30/07/2010

Dodał: marklar

Polecam serwis w Nowogardzie miła obsługa i nie trzeba długo czekać na terminy przeglądów.

Data dodania: 25/07/2010

Dodała: NINA




Poprzednia strona    ... 16 17 18 19 20 ...    Następna strona