Ludzie w tym oddziale nie umieją czytać ze zrozumieniem umów - co potem generuje wiele problemów "bo system przyjął, ale brakuje jeszcze jednego dokumentu".

Data dodania: 03/06/2013

Dodał: Piotrek

Miła i kompetentna obsługa

Data dodania: 31/05/2013

Dodała: Halina

Bałagan w komputerze- bałagan w dokumentach. Jeszcze trzeba chodzić upominać O WŁASNE PIENIĄDZE, nie pierwszy raz z resztą... Nie polecam...

Data dodania: 28/05/2013

Dodał: niezadowolony kllient

Po otrzymaniu pozytywnej decyzjo co do kr. hipot. przez Mill., wycofałam inne wnioski z banków, wpłaciłam zaliczkę na mieszkanie w wys. 20 000, po tygodniu jednak mi odmówiono z powodu braku zdoln.kr! Na szczęście dostałam kr. w PEKAO Sa.

Data dodania: 27/05/2013

Dodała: eska

Wszystko byłoby ok gdyby w placówce był również wpłatomat. Tak za każdym razem chcąc wpłacić pieniądze na konto muszę czekać w kolejce do kasy.

Data dodania: 24/05/2013

Dodała: mj



 

Taka placówka powinna mieć więcej otwartych kas, a nie przeważnie jedną. Dlatego neutral.

Data dodania: 02/05/2013

Dodał: ZabaGieKSa

JEST OK.

Data dodania: 25/04/2013

Dodała: izolda87x

fajne

Data dodania: 16/04/2013

Dodała: bubu

bardzo miła i profesjonalna obsługa

Data dodania: 12/04/2013

Dodał: tomek

Bardzo miła i fachowa obsługa. Jako klient jestem zadowala z obsługi, osoby które tam pracują, są kompetentne i zawsze chętnie służą pomocą.

Data dodania: 09/04/2013

Dodała: Celina




Poprzednia strona    ... 14 15 16 17 18 ...    Następna strona