Niestety długo obsługują klientów na dodatek popełniają błędy tak że klient musi chodzić 2* , dość miły personel ale słabo wykwalifikowany.

Data dodania: 20/02/2013

Dodała: Ewa

Dramat. Niczego nie potrafią załatwić. Obsługa najgorsza jaką spotkałem dotychczas w jakimkolwiek banku.

Data dodania: 19/02/2013

Dodał: kamanik

miła obsługa

Data dodania: 18/02/2013

Dodała: iza

klient traktowany jest w tym oddziale jak za czasów komuny, często 1 kasjerka na 4 stanowiska, a pozostałe panie na "wiecznej" przerwie w swoim kantorku

Data dodania: 18/02/2013

Dodał: patryk

Najlepszy oddział Banku Millennium. Panie bardzo miłe i pomocne. Aż chce się chodzić do Banku :)

Data dodania: 17/02/2013

Dodała: anonim



 

Wszystko jak widać zależy od sytuacji i osoby. Ja jestem zawsze dobrze obsłużony w tej placówce, wiec moja ocena jak najbardziej pozytywna.

Data dodania: 11/01/2013

Dodał: zizu

Pracownicy w banku są niekompetentni,nie doinformowani,pomyłka jednego z pracowników przy przelewie zagranicznym kosztowała mnie parę ładnych złotych.Poza tym klient dla personelu w tej placówce jest na drugim miejscu,ja tak to odebrałem.NIE POLECAM

Data dodania: 10/01/2013

Dodał: greslawek

Na Euro zawsze się czeka, często nie mają także średnio.

Data dodania: 19/12/2012

Dodał: Gruby

Miałem wypowiedzenie umowy, konto jest dawno zamknięte a naliczają mi po paręset zł miesięcznie z kwoty 1800zł, którą pani mi podała ŻE JEST TO CAŁKOWITA KWOTA DO SPŁATY zrobiło się 3tyś

Data dodania: 17/11/2012

Dodał: Piotr

bardzo miła i kompetentna obsługa

Data dodania: 26/10/2012

Dodał: bogdan




Poprzednia strona    ... 16 17 18 19 20 ...    Następna strona