Obsługa niekompetentna, samemu trzeba dzwonić pytać, wiec wtedy pani odpowiada miałam dzwonić do pani, oczywiście za każdym razem odpowiedz brzmi tak już wszystko wysłane do centrali, czekam..a ja czekam już drugi tydzień i nic. ŻENUJĄCE.

Data dodania: 27/03/2013

Dodała: RUDA

Panie, które załatwiają kredyty olewają swoich klientów, nie interesują się klientem, sama musiałam wydzwaniać, dopytywać, że już wszystko zrobiła czeka na odpowiedz a tak naprawdę nic nie zrobiła..Nie dbają o klienta. Przykre ale prawdziwe.

Data dodania: 27/03/2013

Dodała: ruda

Nazywam się Artur S. I jestem zażenowany kompetencją urzędników pracujących w tym Banku. Bez mojej zgody dokonali zmian, które utrudniły mi dostęp do moich pieniędzy. Składam zażalenie...

Data dodania: 12/03/2013

Dodał: Artur

Zdecydowanie nie polecam!!! Pracownicy bardzo niemili! Zero profesjonalizmu! Pracownicy w kasie-bez komentarza!!!

Data dodania: 06/03/2013

Dodała: marianna80

niemili ludzie wolno pracująca placówka

Data dodania: 02/03/2013

Dodała: zosia



 

niekompetentni ludzie nieprzeszkolony personel

Data dodania: 02/03/2013

Dodała: Ewa

Reklamacje rozpatrują już 3 miesiące ..

Data dodania: 28/02/2013

Dodał: Paweł

Niestety długo obsługują klientów na dodatek popełniają błędy tak że klient musi chodzić 2* , dość miły personel ale słabo wykwalifikowany.

Data dodania: 20/02/2013

Dodała: Ewa

Dramat. Niczego nie potrafią załatwić. Obsługa najgorsza jaką spotkałem dotychczas w jakimkolwiek banku.

Data dodania: 19/02/2013

Dodał: kamanik

klient traktowany jest w tym oddziale jak za czasów komuny, często 1 kasjerka na 4 stanowiska, a pozostałe panie na "wiecznej" przerwie w swoim kantorku

Data dodania: 18/02/2013

Dodał: patryk




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11 ...    Następna strona