Bardzo nie kompetentna obsługa nie mająca zielonego pojęcia o tym co robią.

Data dodania: 29/05/2012

Dodała: Monika

4 dni czekania na 2000 zl to za długo

Data dodania: 25/05/2012

Dodał: grzegorz

Brak kompetencji u pracowników każdego szczebla poczynając na kasjerce, przez sprzedawcę po kierownika.

Data dodania: 21/05/2012

Dodał: Janek

Osoba obsługująca przy kasie stwierdziła że mam lekko pękniety dowód osobisty i odmówiła mi podania stanu mojego konta. To była poprostu złośliwość. A ponadtto przy stanowisku kasowym pracowała tylko jedna osoba

Data dodania: 18/05/2012

Dodał: Łukasz

Placówka bez najmniejszych zarzutów. Obsługa miła, kompetentna. Aczkolwiek bardzo uciążliwy jest, niewygodny fakt, iż na miasto Słupsk przypada tylko jeden bankomat, który znajduje się zaraz przy placówce Banku. Przydałby się jeszcze jeden!!!

Data dodania: 16/05/2012

Dodała: Mario



 

Absolutny negatyw. Nie kompetentna, chamska. Pani wprowadziła nas w błąd co kosztowało nas parę setek, obsługiwała z wielką łaską

Data dodania: 23/04/2012

Dodała: anonim

tylko nerwy nic nie mozna szybko zalatwic, telefon to dla tego banku MEGa WYNALAZEK..........litosci

Data dodania: 20/04/2012

Dodał: krystyna

biznes? tam pojęcia nie mają o kontach i obsłudze biznesu. Nie wiem jak jest w innych miastach, ale chyba dla dobra calego banku powinni to miejsce w ostródzie zamknąć. Obsługa fatalna

Data dodania: 23/03/2012

Dodał: Zdzisław

na kredyt czekałam miesiac Pan zadzwonil, że opinia jest pozytywna ale nie powiedział, że pozytywna na kredyt o połowe mniejszy. Brak komunikacji między nimi a centralą. Brak kompetencji pracowników. Odradzam

Data dodania: 05/03/2012

Dodała: klient

brak znajomości prawa - porozumień bankowych dot.zwrotu kosztów pogrzebu.Niedotrzymanie terminu wypłaty (miało być 5 dni)minęło 3 tygodnie.Niedotrzymanie słowa mieli zadzwonić za godzinę nie zadzwonili

Data dodania: 29/02/2012

Dodał: Mirosław




Poprzednia strona    ... 9 10 11 12 13 ...    Następna strona