Tragedia, nie można się dodzwonić, sprawy uzgadniane ustnie są niezałatwiane, trzeba brać dzień wolny żeby coś załatwić

Data dodania: 12/04/2016

Dodała: Mariola

Dobra i miła obsługa lecz powinni popracować nad systemem który jest w banku

Data dodania: 05/04/2016

Dodał: Mateusz

30.03.2016 r. korzystałam z usług filii Banku Pekao w Konstancinie. Profesjonalizm, cierpliwość i uprzejmość ze strony Pani, która mnie obsługiwała zasługują na najwyższy szacunek i podziękowanie. Obsługiwała przelewy, niestety nie znam nazwiska.

Data dodania: 04/04/2016

Dodała: Danuta

Super obsługa polecam

Data dodania: 04/04/2016

Dodała: andzia

ALe dodzwonić sie w poniedziałek 9:30 jest problem

Data dodania: 04/04/2016

Dodał: Dennis



 

Od ponad godziny staram się dodzwonić do mojego osobistego doradcy, oraz na inne numery telefonów w celu odblokowani dostępu internetowego. Niestety nikt nie odbiera telefonów, wygląda na to że tam nie ma żywej duszy, lub ignorują klientów.

Data dodania: 24/03/2016

Dodał: Starzec11

To, że ktoś się nie może dodzwonić, czy nie podają numeru, to tylko i wyłącznie dobrze dla banku, dla pracowników i klientów, dzisiaj byłam wymienić kartę i wszystko było dobrze. Wystarczy ruszyć dupę, a nie truć przez telefon. Polecam obsługę!

Data dodania: 23/03/2016

Dodała: Patrycja

negatywna ocena strony internetowej. Dzial, który bierze moje pieniądze za opłacanie strony internetowej powinien zostac zlikwidowany. Infarmacje zawarte na tej stronie sa nieaktualne co uniemozliwia telefoniczny kontakt z bankiem. To skandal!

Data dodania: 23/03/2016

Dodała: Maria Walter

Wieczne kolejki,klient obsługiwany jest bardzo długo.Jestem klientką Banku od 18 lat , ale dzisiaj co usłyszałam od jednej z pracownic ,zamurowało mnie.Czułam się jakbym była natrętem.Nie polecam tego oddziału innym osobom.Polecam Wałbrzych.

Data dodania: 18/03/2016

Dodała: Iza

Bardzo niemiła obsługa.

Data dodania: 18/03/2016

Dodała: Agata




Poprzednia strona    ... 10 11 12 13 14 ...    Następna strona