dlaczego ciągle bankomat na ul Sułkowskiego jest niesprawny-nieczynny? wczoraj 17.03 dzisiaj 18.03 nieczynny!!!! Wczesniej dwa trzy tygodnie temu tez miało to miejsce .Po co on tam jest jak w większości jest niesprawny!!

Data dodania: 18/03/2016

Dodał: tom

Dziękuję paniom z działu obsługi klienta za pomoc i wyrozumiałość . Dziewczyny miłe i życzliwe ,super atmosfera , a przyznam , że jestem niełatwym klientem .Serdecznie pozdrawiam i gratuluję szefostwu posiadania takich pracowników !Proszę to docenić

Data dodania: 14/03/2016

Dodała: elżbieta

niekompetentni pracownicy, zwłaszcza pani, która zajmuje się kredytami. Celowo wprowadza w błąd klientów i działa na ich niekorzyść. Rozumiem, ze za to jej płacą, ale trzeba jeszcze mieć sumienie. Nie wiem jak można potem spać

Data dodania: 10/03/2016

Dodała: oszukana

Tragedia

Data dodania: 03/03/2016

Dodała: kresy

Miła i grzeczna obsługa tylko godziny otwarcia mogłyby byc wydłuzone

Data dodania: 03/03/2016

Dodała: WKlimaszewska



 

mialam sprawe do zalatwiania , w internecie znalazlam po nad 10 nr telefonow niestety zaden z nich nie byk aktualny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 masakra

Data dodania: 01/03/2016

Dodała: zawiedziona

Dwukrotnie, tj 20 i 27 lutego odmówiono mi sprzedaży FWP PKP - załatwienia związanych z tym formalności. W banku zajmuje się tym jedna osoba, która stwierdziła, że skoro nie jestem klientem banku to mogę przyjść w dniu kiedy bank jest czynny do 18.

Data dodania: 29/02/2016

Dodała: Gaska

Telefony jak u nich dzwonią to chowają się do szafy bo nie potrafią odpowiedzieć na żadne pytanie. Albo telefony mają w piwnicy i nikt ich nie słyszy. Ani razu się nie dodzwoniłem

Data dodania: 27/02/2016

Dodał: wkurwion..y

Miła, szybka obsługa :)

Data dodania: 26/02/2016

Dodała: Gosia

nikt nie odbiera telefonów.Dla starych klientów n\\mają bardzo niekorzystne warunki.

Data dodania: 26/02/2016

Dodał: Andrzej




Poprzednia strona    ... 11 12 13 14 15 ...    Następna strona