dodałęm do końcówki telefonu 10, 20 i 30 mówi, że nie ma takiego numeru, więc dzwonię na 58 5112711 i ciągle zajęte. Szkoda, że po informację muszę iść w deszczu do banku. O parkowaniu nie wspomnę, bo takiego brak. Zaraz mnie trafi...

Data dodania: 19/10/2015

Dodał: Andrzej

Kolejki. 3 os. oczekujące nie stanowią jeszcze dla obsługi kolejki i nie są sygnałem do zajęcia się klientami. W tym czasie 7 pań wałęsa się za ladą.1 kasa otwarta-3 wyposażone stanowiska kasowe zamknięte. Może kierownik usiądzie za kasą?

Data dodania: 19/10/2015

Dodała: Dada

Straszne. To jest jakiś urząd a nie bank!

Data dodania: 15/10/2015

Dodał: Petru

wyjatkowo staraja sie wcisnac poszczegolne oferty rujnując klijenta. wiem ze ostateczna decyzja nalezy do nas

Data dodania: 10/10/2015

Dodał: Adrian

Nie można się dodzwonić pod nr telefonu!

Data dodania: 05/10/2015

Dodał: niezadowolony klient



 

Opieszałość kasjerów

Data dodania: 05/10/2015

Dodał: adviser

Od trzech tygodni próbuję się dodzwonić - to jest jakiś koszmar

Data dodania: 02/10/2015

Dodał: Krzysztof

Tak jak piszą przedmówcy - żanada. Nikt nie odbiera telefonów a jak już odbierze to z fochem i niestety nie pomoże. Głuche oczekiwanie nie pomaga bo nie wiadomo czy ktoś Cię słyszy czy nie. Powinni sobie przynajmniej muzyczkę wprowadzić.

Data dodania: 18/09/2015

Dodał: Klient

Niestety opinia nie może być pozytywna ze względu na koszmarne połączenia telefoniczne . Nie jest możliwe połączyć się z bankiem telefonicznie .

Data dodania: 16/09/2015

Dodał: dobry klient

Za każdym razem czeka sie w kolejce do wpłaty okolo 30- 40 minut. Po tym czasie nastepuje konfrontacja z Panią przyjmującą wpłaty. Konfrontacja rzadko przyjemna.

Data dodania: 14/09/2015

Dodała: Paula




Poprzednia strona    ... 10 11 12 13 14 ...    Następna strona