Jestem klientem VIP i od lat korzystam z tego banku, bowiem zawsze byłam zadowolona. Jednak aktualnie jakość usług spadła, mój doradca nie odpowiada na maile i nie podnosi telefonu. Nic nie pomoże, że obracałam przez ten bank milionami.

Data dodania: 27/01/2016

Dodała: Tatiana

godziny nie dopasowane do klienta, obsługa nie kompetentna.

Data dodania: 25/01/2016

Dodała: onka

nieprofesjonalna obsługa, dostaliśmy upomnienie za niedostarczenie dokumentu a dokument był dostarczony

Data dodania: 20/01/2016

Dodała: aneta

Likwidujemy tam konto bo jakaś masakra. a te pozytywy to chyba pracownicy pisali

Data dodania: 18/01/2016

Dodał: mamdosctegobanku

Nikt w banku, w godzinach pracy, nie odbiera telefonów

Data dodania: 18/01/2016

Dodał: Tomasz



 

W dniu dzisiejszym dzwonilam do banku przez 2 godziny caly czas i nikt nie odbieral.To jakas masakra.Mieszkam za granica i niby jak mam sie skontaktowac z bankiem.Mam nadzieje ze ktos sie za to wezmie!!!!! Bo niestety powinno sie dbac o klientow!!!!

Data dodania: 16/01/2016

Dodała: Agnieszka

Podany telefon nikt nieodbiera - robicie sobie jaja z klientów.

Data dodania: 15/01/2016

Dodał: Andrzej

Zatrudnianie nie odpowiedzialnych ludzi na dane stanowiska !!! I bank nie poczuwa się do winy

Data dodania: 12/01/2016

Dodał: Łukasz

kłopoty z elektroniczną bankowością

Data dodania: 04/01/2016

Dodała: Danuta

zgadzam się z poprzedniczką jakiś koszmar

Data dodania: 17/12/2015

Dodała: magda




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12 ...    Następna strona