Kultura, szybkość

Data dodania: 18/01/2016

Dodał: Leszek

W dniu dzisiejszym dzwonilam do banku przez 2 godziny caly czas i nikt nie odbieral.To jakas masakra.Mieszkam za granica i niby jak mam sie skontaktowac z bankiem.Mam nadzieje ze ktos sie za to wezmie!!!!! Bo niestety powinno sie dbac o klientow!!!!

Data dodania: 16/01/2016

Dodała: Agnieszka

Podany telefon nikt nieodbiera - robicie sobie jaja z klientów.

Data dodania: 15/01/2016

Dodał: Andrzej

Mieszkam w Nowej Zelandii, a wiec korespondencja poczta jest bardzo dluga. Szukam Waszego e-mail\\\'a aby przeslac prosbe o informacje. Niestety nigdzie nie moge znalezc kontaktu droga elektroniczna. Prosze o Wasz e-mail.

Data dodania: 13/01/2016

Dodał: Mario

Zatrudnianie nie odpowiedzialnych ludzi na dane stanowiska !!! I bank nie poczuwa się do winy

Data dodania: 12/01/2016

Dodał: Łukasz



 

Bardzo miła, szybka i profesjonalna obsługa .POLECAM

Data dodania: 05/01/2016

Dodał: bOGDAN

kłopoty z elektroniczną bankowością

Data dodania: 04/01/2016

Dodała: Danuta

zgadzam się z poprzedniczką jakiś koszmar

Data dodania: 17/12/2015

Dodała: magda

Mam w Banku konto euro..jestem poza Polską, kontaktowały sie ze mna osoby że nie mogą włacic na moje konto euro bo sa informowani że takiego nie posiadam..poprosiłam moja bratową upowaznioną do mojego rachunku złotowego aby wyjasniła ..też nie zosta

Data dodania: 10/12/2015

Dodała: teresa krysiak

Profesjonalna,miła obsługa osoba która zawsze życzliwie podchodzi do klienta to Pani Beata Koczol

Data dodania: 10/12/2015

Dodał: Adam




Poprzednia strona    ... 14 15 16 17 18 ...    Następna strona