Nieumiejętność wytlumaczenia wyplaty środków w EURO dopiero po trzech dniach od dnia dokonania wplaty.

Data dodania: 31/07/2011

Dodał: Gość

Po co strona banku jesli nie ma na niej aktualnego numeru telefonu??

Data dodania: 29/07/2011

Dodała: Krystyna

świetne miejsce i fajny personel

Data dodania: 23/07/2011

Dodała: ola

konto internetowe psulo sie raz na dwa tyg. bank zmienil warunki umowy bez powiadamiania i policzyl za korzystanie z bezplatnego konta. W regulaminie maja kruczek ze zastrzegaja sobie prawo do zmiany umowy - mnie kosztowalo to 60 zl. :(

Data dodania: 20/07/2011

Dodał: Maciek

NIE MOŻNA ZE SWOJEGO KONTA INTERNETOWEGO PRZELAĆ PIENIĘDZY NA INNE KONTO w innym banku- CIĄGLE PRZEKROCZONY LIMIT GLOBALNY--co to jest??????infolinia niedostępna godz.9 00

Data dodania: 18/07/2011

Dodał: grz



 

Pięć pań w placówce a jedna obsługiwała klientów. Byłem 2 osobą w kolejce do kasy, z banku wyszedłem po godzinie.

Data dodania: 14/07/2011

Dodał: Radek

brak profesjonalizmu, postępowanie przyznania kredytu trwało ok 3 tygodni mimo obiecanych 48 godzin, doradca z każdym pytaniem dzwonił do doradcy obsługującego stanowisko obok, nie polecam

Data dodania: 05/07/2011

Dodała: tiki

Bardzo miła i rzetelna obsługa.

Data dodania: 30/06/2011

Dodał: Mariusz

całkowite olewanie klienta, brak kontaktu, nieodbieranie telefonów,brak odpowiedzi na meile, tragedia dla banku jeżeli takie podejście jest do wszystkich klientów,

Data dodania: 27/06/2011

Dodała: Anna

40 min czekałam na obsługę. Był jeden pracownik. Gdy to się stało i złożyłam dokument nie byłam obsłużona do końca z powodu braku specialisty d/s kredytów hipotecznych.

Data dodania: 06/06/2011

Dodała: Alon




Poprzednia strona    ... 11 12 13 14 15 ...    Następna strona