Sympatyczna, miła i kompetentna obsługa.

Data dodania: 01/04/2011

Dodała: Helen

Opinia negatywna
Nie dotrzymywanie terminów, brak osób które kompetentnie załatwiły by sprawę.

Data dodania: 28/03/2011

Dodała: Emilia Nowak

Opinia negatywna
kolejki, brak kompetencji - totalna porazka

Data dodania: 25/03/2011

Dodał: wojgalek

Pragnę wyrazić, szacunek, za profesjonalizm i miła obsługę przez,pracowników banku

Data dodania: 24/03/2011

Dodał: Jan

Profesjonalna obsługa. Bardzo rzeczowa i kompetentna.

Data dodania: 21/03/2011

Dodał: rabi



 

Totalna porażka. Jedna z pań nie ma wiedy na temat tego czym się zajmuje. Odesłała mnie na infolinię, chociaż załatwienie sprawy leżało w jej kompetencjach.

Data dodania: 21/03/2011

Dodał: Rafał

Co to za bank, gdzie ciągle nie można wypłacic pieniędzy z kasy... \"bo Pani z kasy zachorowała\". Trzeba znaleźć więc odpowiedzialna osobę na jej miejsce, albo po prostu zastępstwo na czas choroby a nie \"olewać\" klienta!

Data dodania: 16/03/2011

Dodała: neuka

Pełen negatyw dla tej placówki. w powiązaniu z firmą Aegon, ubezpiecza klientów bez ich wiedzy i zgody.

Data dodania: 14/03/2011

Dodał: Wiesiek

Pan bardzo miły, rzeczowy, polecam. Niestety obsługa konta przez internet jest fatalna, ciągle jakieś błędy na stronie, chwilami nie działa certyfikat cyfrowy.

Data dodania: 07/03/2011

Dodała: mary

brak aktualnego numeru telefonicznego, co bardzo znacznie obniża pozytywną ocenę banku

Data dodania: 07/03/2011

Dodał: kot




Poprzednia strona    ... 13 14 15 16 17 ...    Następna strona