Opinia negatywna
zeby załatwić cokolwiek w tym banku, trzeba rezerwować pół dnia.Ciągle coś im się zacina/psuje.

Data dodania: 04/04/2012

Dodała: klient

Przez innego pracownika banku (inna placówka)znalazłam sie w sytuacji bez wyjścia. Pani z olbrzymim zaangażowaniem podjeła się próby wyciągnięcia mnie z tej sytuacji. Z deteterminacją szukała wyjścia z impasu. To była walka z czasem i WYGRANA

Data dodania: 01/04/2012

Dodała: joanna

miło i sympatycznie

Data dodania: 30/03/2012

Dodał: Michał

Opinia negatywna
Totalny brak kompetencji. Personal stara sie sztucznie być miły. Podenerwowanie u pracowników banku - przede wszystkim kobiety znerwicowane. Błędy które są niedopuszczalne przy finanasch, są na porządku dziennym.

Data dodania: 29/03/2012

Dodała: Janina

Miła, rzetelna i bardzo szybka (jak na ten bank) obsługa. Obsługiwała mnie pani i złego słowa o niej nie napisze. Odpowiedni człowiek, na odpowiednim miejscu. Polecam!

Data dodania: 27/03/2012

Dodała: klient



 

Tylko jedna osoba ma uprawnienia do obsługi kasy. Brak tej osoby kasa nie czynna.POLBANK jako bank mocno odradzam!

Data dodania: 27/03/2012

Dodał: ORZEŁ

witam nie radze korzystac z polbanku przed załatwienioczywiscie wszystko pieknie dane osobowe spisza,za 2 dni juz negatywna decyzja gdzie w innym banku po 30min decyzjia pozytywna

Data dodania: 14/03/2012

Dodał: endriu

Opinia na pół-bank ogółem - od 3 dni nie działa bankowość internetowa.

Data dodania: 04/03/2012

Dodał: PAO

Fachowa, szybka, wyczerpujaca obsługa Klienta. Stały kontakt z Klientem.

Data dodania: 24/02/2012

Dodała: Zdzisława

Obsługa jest kompetentna i bardzo miła. Klient wychodzi zadowolony -napewno ma jeden produkt wiecej niz chciał ale taka ich praca. bardzo polecam polbank na kościuszki

Data dodania: 22/02/2012

Dodała: lili




Poprzednia strona    ... 7 8 9 10 11 ...    Następna strona