Polbank Szczecin


Ulica: Rydla 51
70-783, Szczecin, Polska

województwo zachodniopomorskie


Opinie o tej placówce (1.53/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

2

1

16

 

Kontakt

Tel. 91 / 464 53 67

Fax 91 / 431 31 91


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

10.00 - 18.00

Sobota - Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci Polbank EFG.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci Polbank EFG.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci Polbank EFG.

 

Adresy placówek sieci Polbank EFG Szczecin.



 

 

Opinie Internautów o placówce "Polbank, Rydla 51, 70-783, Szczecin" należącej do sieci "Polbank EFG"

 

Opinia negatywna
po godz. 18.00 zamknięte drzwi do bankomatu (wpłatomatu), następny na lewobrzeżu (albo zamek uszkodzony, inna możliwość to zamknięcie na cztery spusty) dodzwonić się niemożliwe...

Data dodania: 06/08/2014

Opinia negatywna
Już drugi raz zdarza się, że pracownik banku nie wysłał papierów, które koniecznie z niechęcią muszę dostarczać do placówki. Nie rozumiem tego fenomenu, mają tak dużo pracy i zapominają czy zatrudniają niekompetentnych pracowników .

Data dodania: 03/06/2013

Opinia negatywna
porażka...pracownik banku niekompetentny..zamkniecie konta załatwia ponad 2 miesiące ...hahahahah...może nie wie jakie procedury ma zastosować...

Data dodania: 23/12/2012

Opinia pozytywna
skoro pracownik twierdzi że pracuje do 17 to tak jest,jest coś takiego jak np nadgodziny!!!! poza tym każdy ma prawo być na urlopie....i niestety nie ma możliwości odebrania telefonu raczej.ludzie ogarnijcie się!!!

Data dodania: 07/09/2012

Opinia negatywna
Nie można się dodzwonić nikt nie odbiera chyba śpią w tej placówce!

Data dodania: 07/08/2012

Opinia negatywna
Ten oddział to masakra. Jeśli przyjdziesz o 17 to panie już zbierają się do domu mimo że oddział czynny do 18 i mają wielkie pretensje że klient przyszedł i coś od nich chce. Poza tym nie wiedzą jak cokolwiek robić.

Data dodania: 19/07/2012

Opinia negatywna
Totalny brak kompetencji. Personal stara sie sztucznie być miły. Podenerwowanie u pracowników banku - przede wszystkim kobiety znerwicowane. Błędy które są niedopuszczalne przy finanasch, są na porządku dziennym.

Data dodania: 29/03/2012

Opinia pozytywna
obsługa rewelacja. pracownicy uśmiechnięci i zawsze chętnie doradzają. nie powiem na pracowików żadnego złego słowa, są mili i kompetentni.

Data dodania: 18/02/2012

Opinia negatywna
Obsługa porażka. Bank czynny do 18 a pani o 17 twierdzi że ona już nie przyjmuje, a po chwili rozmawia przez tel. z "kochaniem" że taka jest zmęczona, że tyle namolnych klientów było. Klient jest tam traktowany jak natrętna mucha.

Data dodania: 05/01/2012

Opinia negatywna
Jakość obsługi fatalna. Doradca głośno mówi o saldzie i kwotach lokat, inni klienci mogą z łatwością usłyszeć. Doradca w trakcie obsługi odbiera telefony od innych pracowników i kontynuuje rozmowę, nie zważając na siedzącego przy nim klienta.

Data dodania: 23/08/2011

Opinia negatywna
kolejki, brak kompetencji - totalna porazka

Data dodania: 25/03/2011

Opinia negatywna
zero kompetencji

Data dodania: 14/02/2011

Opinia negatywna
zbyt długie procedury załatwiania formalności związanych z obsługą zamykanie drzwi klientom przed nosem z tytułu przyjmowania gotówki zerowa obsługa bankowości internetowej i telefonicznej szczerze nie polecam

Data dodania: 23/07/2010

Opinia neutralna
dodzwonienie sie graniczy z cudem , wszyscy sprawiaja wrazenie robienia wielkiej łaski i niezadowolenia ze wogóle wszedł tam klient, oprocz jedynego pana który tam pracuje z którym bez problemu miło i szybko mozna wszystko załatwic .

Data dodania: 15/06/2010

Opinia negatywna
Po pierwsze nr telefonu jest już dawno nieaktualny, bo jak się dzwoni to odpowiada hurtownia dodatków do żywności. A odnośnie obsługi w tym oddziale to zgadzam się z poprzednikami. Masakra!!! Kasjerkę spotkać to graniczy z cudem. Nikt nic nie wie.

Data dodania: 02/06/2010

Opinia negatywna
Bank: nie polecam więcej stracisz niz zyskasz

Data dodania: 22/04/2010

Opinia negatywna
Od rana wiszę na telefonie, aby tylko uzyskac informację czy w piątek mają czynne ( chodzi o 14.09). Niestety jest ciągle zajęty, bez przerwy, tak jak w rejestracji przychodni podczas epidemii grypy. Poprostu nierealne jest dodzwonić się.

Data dodania: 13/08/2009

Opinia negatywna
Beznadzieja, często trzeba czekać na kasjerkę która w godzinach pracy wychodzi zapewne do okolicznych sklepów i instytucji załatwić swoje sprawy i niestety żadna z pań nie jest w stanie jej zastąpić... Kompetencja pracowników co najwyżej średnia.

Data dodania: 18/06/2009

Opinia negatywna
nie odbierają telefonów!!!

Data dodania: 20/04/2009


Łącznie oddanych głosów na Polbank: 19, średnia ocen: 1.53/5