Gorzej obsługi nie spotkałem w żadnym banku.

Data dodania: 11/05/2012

Dodał: Felek

Może ktoś z szefostwa banku spróbuje dodzwonić się pod podany nr telefonu. Totalna kpina z petentów. W dniu 24.04.2012 r. od godz 8.00 próbowałem dowiedzieć dla czego nie mogę wykonać przelewu internetowego.Już mieli takie problemy.

Data dodania: 24/04/2012

Dodał: Darek

Od trzech tygodni dzwonie i wysyłam kolejne maile żeby ktoś z banku łaskawie się do mnie odezwał w sprawie 'domknięcia' kwestii formalnych związanych kredytem hipotecznym i cisza! To jakaś paranoja!!!

Data dodania: 27/02/2012

Dodał: zdruzgotany

niestety wystawiam negatywa. Rowniez nie moge dodzwonic sie do placowki banku.

Data dodania: 01/02/2012

Dodał: Tomasz

Nie mili ludzie.

Data dodania: 30/12/2011

Dodała: Nata



 

brak kontaktu tel.,nikt nie obiera nie mozna sie dodzwonic

Data dodania: 16/12/2011

Dodał: dar

zła godzina zamknięcia jest na tej stronie wyświetlona i nie zdążyłem bo zamknęli bank . A to ta strona {http://www.lista.e-sieci.pl/place42774,BOS,Bank,oddzial,operacyjny.html} .Pozytywny bank to centrum miła obsługa

Data dodania: 24/11/2011

Dodał: Mordziaty

Dzwonie do banku już 3 razy po połączeniu włącza się sekretarka i nikt nie odbiera kpiny z klienta a jestem już klientek około 15 lat

Data dodania: 20/08/2011

Dodał: klijent

Może ktoś z szefostwa banku spróbuje dodzwonić się pod podany nr telefonu. Totalna kpina z petentów. W dniu 9.08.2011 r. od godz 8.00 do 10.00 próbowałem dowiedzieć i uzgodnić wysokość kolejnej raty kredytu, gdyż bank nie dosłał nowego harmonogramu.

Data dodania: 09/08/2011

Dodał: Krzysztof

brak kompetencji,niesolidna obsługa klienta

Data dodania: 22/07/2011

Dodała: yszka




Poprzednia strona    ... 10 11 12 13 14 ...    Następna strona