dla klienta \"0\" czasu,telefon kontaktowy ciągle zajęty, godziny pracy też nie dla klienta,tylko pieniądze dla banku

Data dodania: 23/03/2011

Dodała: berbla

Dodzwonic się to CUD,uzyskać informacje to II CUD,otrzymać cokolwiek na pismie (np.zaświadczaenie) w terminie krótszym niż dwa tygodnie III CUD.

Data dodania: 18/03/2011

Dodała: Zofia kredytobiorca

CO tam się dzieje??? Zabrałam dziś stamtąd swoje pieniądze: zwolnili podobno najepszą część załogi! Obsługują dwie osoby a nowa Dyrektor pracuje od 12-stej. No tak, politykę w tym banku jednak widać.

Data dodania: 17/03/2011

Dodała: ela

mam wrażenie, że opinie pozytywne wyssane z palca... wiedza pracownicy z którą miałam kontakt jest na poziomie ulotek, a o kontakt tel. bardzo trudno...

Data dodania: 16/03/2011

Dodała: brakSłów

Problem z dodzownieniem się, próbuję od kilku dni. Osoby w biurze niekompetentne, nie otrzymałam rzeczowej odpowiedzi na zadane pytanie. Przekazano mi, że pracownik znający zagadnienie odzwoni do mnie. Oczywiscie nikt nie zadzwonił.

Data dodania: 09/03/2011

Dodała: Mona



 

Beznadzieja, czekam za decyzją od sierpnia 2010.Termin rozpatrywania mojego wniosku o kredyt-ekologiczny to 6 m. Właśnie dowiedziałem się, że osoba prowadzaca moja sprawę została zwolniona, a ja zostałem na "lodzie"

Data dodania: 08/03/2011

Dodał: WIBOR

Brak kontaktu telefonicznego.

Data dodania: 07/03/2011

Dodał: zyga

Porażka. Telefonów nie odbierają, a jak już czekasz na telefon od nich to nigdy sie nie doczekasz. JAk chcesz coś załatwić bardziej skomplikowanego od wpłaty/wypłaty/lokaty to musisz chodzić o przypominac się ..... żenada.

Data dodania: 02/03/2011

Dodał: Alfred

dodzwonić się do banku to tak jak do prezydenta... czekałam w kolejce godzinę i następne pół godziny przy stanowisku żeby załatwić odblokowanie konta bankowego ...

Data dodania: 28/02/2011

Dodała: Sylwia...

wogole nie mozna sie dodzwonic nie odbieraja telefonu

Data dodania: 23/02/2011

Dodała: ewcia




Poprzednia strona    ... 12 13 14 15 16 ...    Następna strona