Gorzej niż w urzędzie! Obsługa wgl nie przyjmuje interesantów tylko zajmuje się przydatnymi sprawami.

Data dodania: 23/03/2018

Dodał: Kamil

Nie mogłam telefonicznie potwierdzić prawidłowości numeru konta, na który w imieniu mamy chciałam przelać składkę.

Data dodania: 13/03/2018

Dodała: Dorota

Bardzo długie kolejki ludzi starszych, wyczekujących często tylko na wydanie druku. Źle funkcjonuje system elektroniczny, niewiele stanowisk jest czynnych, a przecież dzięki pieniądzom tych ludzi ta firma funkcjonuje. Więcej szacunku dla seniorów!!!

Data dodania: 23/01/2018

Dodał: Kazimierz

bardzo źle oceniam współpracę z tą placówką

Data dodania: 08/11/2017

Dodała: Specjalista

niedouczone

Data dodania: 26/10/2017

Dodał: antoni



 

OBSŁUGA KLIENTÓW BARDZO DŁUGA .STANOWISKA NIE OBSADZONE.LEKCEWAŻENIE KLIENTÓW.CZAS OCZEKIWANIA NA WYDRUKOWANIE DOWODU PŁATNOŚCI TO DWIE GODZINY.NOSZĘ SIĘ Z ZAMIAREM ZREZYGNOWANIA Z WASZYCH USŁUG .TO POWTARZA SIĘ NIE PIERWSZY RAZ

Data dodania: 23/10/2017

Dodała: WANDA

Byc ubezpieczonym w PZU to jest obled

Data dodania: 06/10/2017

Dodała: Oliwia

Kolejka do kasy bardzo dług w dodatku zasłania wszystkie punkty obsługi klienta a w dodatku panie w tych punktach mało uprzejme.

Data dodania: 28/09/2017

Dodał: Włodzimierz

Tragiczna firma, ludzie bez jakichkolwiek kompetencji! \\\"rzeczoznawca\\\"wycenił szkodę w samochodzie na podstawie innego modelu, innych numerów części...sprawa ciągnie się już ponad miesiąc, po wysłaniu wyceny warsztatowej przez ASO - zero o

Data dodania: 20/09/2017

Dodał: Rob

masakra! nie można się dodzwonić nawet

Data dodania: 01/09/2017

Dodał: harry




1 2 3 4 5 ...    Następna strona