beznadziejna obsługa telefoniczna jak mam sprawdzić swoją sprawę skoro nie mam nr PZ czy PL A zgłoszenie o odszkodowanie zostało zgłoszone bardzo dawno a odzewu ze strony PZU brak.Oni kochają chyba to jak człowiek się do nich pofatyguje za bzdurą.

Data dodania: 21/08/2017

Dodał: Tomek

Nagle otrzymałam informację, że mam 3 miesiące zamkniętą polisę, a nikt mnie wcześniej nie informował i jest to niby za obopólną zgodą- pytam: kto mnie o to zapytał? -NIKT; regularnie płacę za siebie i córkę. co z naszymi polisami nie odbierają tel

Data dodania: 31/07/2017

Dodała: brygida

Infolinia niepotrzebna,nie można uzyskać żadnej informacji.Nie można się połączyć z pracownikiem.Niech się zastanowią kto dla kogo jest?

Data dodania: 19/07/2017

Dodała: krychna

Brak kompletnej organizacji pracy . Klient w ciasnej sali bez wystarczajacuch miejsc siedzacych . Brak organizacji wzgledem wyznaczenia kolejności obsługiwania przez poszczegolne stanowiska. Brak informacji o innych możliwościach zkozystania z usług

Data dodania: 18/07/2017

Dodał: Lesio

sciema pracy.....

Data dodania: 02/06/2017

Dodał: andrzej



 

nie potrafia odczytac w dowodzie rej. kto jest wlascicielem pojezdu!!!

Data dodania: 31/05/2017

Dodał: R13

Zero kontakt z opiekunek sprawy plus to ze nie wyplacono mi do dzisiaj odszkodowania...

Data dodania: 24/05/2017

Dodał: Martin

zgadzam się z panią powyżej ....nie można się dodzwonić wcale ....

Data dodania: 07/05/2017

Dodał: miro

Tragiczna \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Data dodania: 04/05/2017

Dodała: Klient

Po zakupie auta zgłosiłem się do oddziału w celu rezygnacji z usług PZU-pracownik potwierdził przyjecie dok.pieczątką imienną na fakturze, następnie wykupiłem polisę w innej firmie. Po 3 mies. muszę zapłacić składkę bo nie złożyłem wypowiedzenia???

Data dodania: 25/04/2017

Dodał: Paweł




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona