brak kompetentnych osób,w szczególności jedna taka dama co nie potrafi odpowiedzieć na proste wnioski -uważajcie na nią !!!!!

Data dodania: 18/03/2016

Dodał: mieszko

niekompetentni ludzie, dzialaja na niekorzysc klienta!

Data dodania: 13/03/2016

Dodał: MiKi

Problem z dodzwonieniem się. Albo ktoś odbiera i odkłada słuchawkę na biurko, po czym po około minucie odkłada ją na widełki telefonu, albo nie odbeira w ogóle... SKANDAL!

Data dodania: 11/03/2016

Dodał: Pacjent

Czy wiecie po co telefony? W Indiach wiedzą. Czy załatwiacie sprawy w osobistym kontakcie? Jeśli nie, zaktualizujcie nr. telefonu na stronie tak "poważnej" firmy, nie cho Mieszkam pod Łodzią i jestem poważnie chory, sprzyjacie takim? pozdrawia

Data dodania: 09/03/2016

Dodał: bolejący 692629696

Żenada, nie ma takiego numeru.

Data dodania: 08/03/2016

Dodał: Anastazy1955



 

podajcie wreszcie prawidłowe godziny otwarcia !!!, nie wprowadzajcie w błąd osób sprawdzających godziny w internecie. Czy to takie trudne zmienić godziny? patrząc na opinie od lat nikt tego nie zweryfikował!!

Data dodania: 08/03/2016

Dodała: Anna

Z takim idiotyzmem, spotkałem się po raz pierwszy w życiu. W ubiegłym roku (2015) kończyła mi się polisa OC na samochód, w czasie kiedy akurat przebywałem poza granicami kraju. Poprosiłem więc moją dorosłą córkę, aby udała się do oddziału PZU w Zduń

Data dodania: 06/03/2016

Dodał: Zirytowany

Bardzo prosze o szczegolowe informacje, jak mozna sie do Was dodzwonic. Dodzwaniam sie do centrali, centrala laczy i nigdy potem nikt sie nie zglasza. Moja sprawa jest juz rozpatrywana ponad miesiac i nie mam zadnej informacji.

Data dodania: 02/03/2016

Dodała: ewa1

Brak mozliwości kontaktu telefonicznego z punktem

Data dodania: 22/02/2016

Dodał: Bogdan

Nikompetentna i nieprofesjonalna obługa.Która w jasny i logiczny sposób nie jest w stanie poradzić i pomóc w petentowi prostej sprawie.

Data dodania: 18/02/2016

Dodał: olo




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12 ...    Następna strona