Od trzech miesięcy brak odpowiedzi na złożone pisma

Data dodania: 20/06/2016

Dodał: transmar

Totalna kpina. Wycena szkody na kwotę 17,71. Uwzględniono tylko wymianę rejestracji w aucie. Zapomnieli o zderzaku. Maski na oględzinach nie otworzyli wcale bo nie dali rady, więc nie wiedzą co pod maską. PZU - jedna z gorszych firm.

Data dodania: 18/06/2016

Dodała: Paulina

Brak możliwości uzyskania jakichkolwiek informacji na infolinię nie można sie dodzwonić

Data dodania: 13/06/2016

Dodał: Jan

masakra, kompletnie olewają ludzi, dodzwonić się nie ma szans, absurdy jak w filmach Bareji,

Data dodania: 06/06/2016

Dodał: klient wkrótce były

Brak kontaktu z likwidatorem i lekceważenie Klienta. Na rozpatrzenie odwołania czekam przeszło miesiąc. Aneta

Data dodania: 01/06/2016

Dodała: Aneta



 

brak adresu e-mailowego

Data dodania: 01/06/2016

Dodał: Sławomir

Pani. powinna zajmować się AVONEM a nie likwidacją szkód, niekompetentna osoba w PZU... szlag mnie trafia jej opieszałość....

Data dodania: 23/05/2016

Dodała: klient

Byłam ofiara wypadku.Ja2miesiące nosiłam kołnierz,przebywałam pół roku na L4. Dolegliwości kręgosłupa i barku nadal mi dokuczają. Byłam wzywana na komisję, która uznała długie leczenie za zasadne.LekarzPZU stwierdzł,że byłam zdolna do pracy.Oszustwo

Data dodania: 19/05/2016

Dodała: Krystyna

Na tej stronie są podane godziny otwarcia, od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00, które nie zgadzają się z rzeczywistością. Na tablicy przy wejściu jest podane, że oddział jest otwarty od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00. I co wy na to?

Data dodania: 27/04/2016

Dodał: Margolcia

banda łobuzów !!!-telefony nieaktualne

Data dodania: 26/04/2016

Dodał: Mikołaj




Poprzednia strona    ... 6 7 8 9 10 ...    Następna strona