17.00 dziś.Kradzież Ekspedientka na dziale mięsnym kroi sobie ser żółty i nabija cenę 13,99 Gouda jakaśtam. Gdy kroi go dla mnie ten sam ser bo nie zdjęła go nawet z maszyny staje się edamem królewieckim za 19,99. Ignoruje mnie gdy zwracam jej uwagę

Data dodania: 04/01/2018

Dodał: Niezadowolony ciechocinianin

Dzisiaj byłabym stratna o 130 złotych. Rachunek opiewał na 75,90 złotych. Kasjerka zapomniała o wydaniu reszty w wys. 130 zł. Po moim zapytaniu o resztę, usłyszałam: oj, mój błąd. Kasa, Przy wejściu, godzina około 20tej, sklep, przy ul. MickiewIcza.

Data dodania: 07/10/2017

Dodała: EWELINA

Dość ze tam jest ciągle syf, nie wspomnę o stoisku z mięsem, wedlinami bo to tragedia, ale białe larwy w waflach ryzowych to już przegięcie, i to nie jest wina producenta tylko złe przechowywanie przez polomarket, porażka.

Data dodania: 19/09/2017

Dodała: Olga

W dniu dzisiejszym tj.17.09.2017r Na kasie "monopol" obsługiwany zostałem przez moim zdaniem nie kompetentną panią na to stanowisko. Czekałem dosłownie 36 min mimo że byłem drugi w kolejce. Żle nabija kasę.

Data dodania: 17/09/2017

Dodał: Nerwowy gość

Kupiłem kwaśne mleko, na drugi dzień zsiadło się a jeszcze 5 dni ważności, mały wybór. ps. Na osiedlu powinni postawić porządny hipermarket typu Carrefour, Auchan, Real :)

Data dodania: 19/08/2017

Dodał: klient



 

Miła obsługa, dużo kas otwartych, bardzo czysty market pomimo dużego ruchu. Ceny niektóre mogłyby być niższe, np. znanych na całym świecie marek. Szkoda mi młodych pracowników, o których niemiłe komentarze wydają "klienci", bo są młodzi i tyle.

Data dodania: 29/07/2017

Dodał: Klient

Na palcach jednej ręki i to nie wszystkich, można policzyć ekspedientki, które potrafią obsłużyć klienta na jako tako przyzwoitym poziomie... Zdecydowana większość to po prostu SKANDAL

Data dodania: 25/07/2017

Dodała: Wkurzona

Bardzo miła obsługa na całym sklepie szczególnie dział mięsny widać że panie sie starają szybka i sprawna obsługa potrafią doradzić pomuc aż sie chce tam robić zakupy bardzo lubię market polo i chętnie wracam tak na zakupy

Data dodania: 17/07/2017

Dodała: Marta

Opinia negatywna
Ostatni raz byłam w Polo dn.29.06.201 o godz 15;10.Niestety kolejny raz zostało mi podniesione tz.ciśnienie na stoisku mięsnym- stałam 15min!gdy poprosiłam aby ktos jeszcze podeszedł obsługa mnie wyśmiała-zgroza!więcej już nie pójdę

Data dodania: 01/07/2017

Dodała: JA56

Jestem klientką w Polo market.Lubię robić tu zakupy,pomimo różnych,czasem niedogodności,poza tym atmosfera sklepu jest miła.Przykro mi,że na sklepie nie ma informacji,dlaczego market jest nie czynny i do kiedy! To świadczy o szacunku dla klienta!!

Data dodania: 24/06/2017

Dodała: Klientka




1 2 3 4 5 ...    Następna strona