pani z warzyw (legnica) postradała wszystkie rozumy. brak słow

Data dodania: 31/01/2018

Dodał: ja

obsługa z warzyw bez szacunku i uprzejmości. postradała rozumy

Data dodania: 16/06/2017

Dodał: janina

Nieuprzejma obsługa, która ma klienta w głębokim poważniu. Na informację, że złożę skargę odpowiedź \"a proszę bardzo\", a Pani sprzedawczyni kolejnym klientom mówi, że ten klient się czepia. Nie polecam.

Data dodania: 28/05/2017

Dodał: Robert

Sklep ten ma coraz gorszą kondycję.Dotyczy to zarówno towarów jak i obsługi.Stoisko mięsne jest najgorsze.Stare mięso i wędliny( kilka razy wyrzucone)ryby też się zdarzają np.kupiony przez nas halibut wędzony na drugi dzień został wyrzucony.

Data dodania: 24/05/2017

Dodała: Ulla

Szkoda gadac, obslyga do bani, 2 jasy otwarte i do kazdej po 10-2 klientow, co najmniej 40-60 minut w kolejce do tego jeszcze ukrainka z jtora sie nie idzie dogadac. Moim zdaniem pozamykac markety , ktore nie stac na zatrudnienie obslugi.

Data dodania: 05/02/2017

Dodał: Leon zawodowiec



 

Ceny na promocjach nie zgadzają się z tym co się płaci przy kasie. Zdarzają się zepsute warzywa, a na uwagi zgłaszane przez internet nie reagują. Drogo, asortyment taki sobie, na szczęście pracownicy zwykle są pomocni.

Data dodania: 23/01/2017

Dodała: ela_ac

Zlikwidujcie stoisko mięsne . Ani ceny nie zachęcają do kupna, ani obsługa. Jeśli coś chcę kupić , to nie muszę słyszeć, że to jest bardzo drogie i czy na pewno pani to kupi ?

Data dodania: 16/01/2017

Dodała: serwo

nic w tej sieci nie ma

Data dodania: 31/12/2016

Dodała: bgrefderf

SZOK BRUD BRAKI TOWAROWE CENY NIEZGODNE , BAJZEL ZAPRASZAM DO SPOLEMOWSKICH SKLEPOW PO NAUKE ,,!!!!!

Data dodania: 29/10/2016

Dodała: hania

Jest tak zimno, że przychodząc w letnim ubraniu biorę szybko to co potrzebuję i czym prędzej uciekam. Dziwna strategia handlowa by zniechęcić klientów do odwiedzin. Załoga sklepu w polarach, więc im to nie przeszkadza, ale o klienta nie dbają.

Data dodania: 07/09/2016

Dodała: klientka




1 2 3 4 5 ...    Następna strona