Wymiana żarówki w samochodzie Mazda 5 z 2011 roku trwała 50 minut. Wieczorem okazało się ze przy wymianie żarówki panowie coś przekombinowali i nie mam "długich" świateł . Pojechałem żeby to naprawić ale panowie powiedzieli ze maja czasu.

Data dodania: 17/09/2017

Dodał: Mb01

Cztery miesiące nie mogą ustalić przyczyny świecącej się na pomarańczowo kontrolki. Wymienili dwa elementy- łączny koszy naprawy 6.000,00 zł i nadal bez zmian. Pewnie wymienili sprawne części. Serwisanci raczej zgadują co jest nie sprawne. Dramat.

Data dodania: 07/03/2017

Dodał: zły

Beznadziejny serwis, niska jakość usług, niekompetencja i niekończące się wskazywanie nowych terminów naprawy usterki. Niepoważne traktowanie klienta to standard tej placówki, omijać ten serwis szerokim łukiem, więcej popsują niż naprawią.

Data dodania: 07/03/2017

Dodał: Kamil

Nie polecam , Posiadają małą wiedzę dot.budowy samochodu, Należy zapomnieć o rabacie,chcieli mi dać dywaniki.W Rzeszowie dostałem 1800 rabatu i dodatkowe koła-dziwne że w Krakowie się nie dało.

Data dodania: 23/01/2017

Dodał: Paweł

Kupiłem szóstkę i po roku użytkowania odleciała mi plastikowa osłona podwozia. Ewidentnie źle przykręcona od samochodu. Wcześniej powodując trochę stresu hałasując na autostradzie. Mazda odmówiła naprawy w ramach gwarancji. żałuję że kupiłem Mazdę

Data dodania: 24/08/2016

Dodał: Paweł



 

FIRMA NIE PRZESTRZEGA KOMPLETNIE PRAW KONSUMENCKICH!!!!. Nie przyjmuje reklamacji - nawet gwarancyjnych!!!!!!.

Data dodania: 21/04/2016

Dodał: Prezes

Pracownicy bardzo niekompetentni. Nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania. Terminy wymyślają na poczekaniu i nie planują się ich trzymać.

Data dodania: 13/04/2016

Dodał: luaksz

Osoby pracujące w serwisie w Gdyni ul. Łużycka 9 nie maja pojęcia jak zlokalizować usterkę w samochodzie mazda, wszystko najchętniej wymienialiby na nowe idą na tzw. łatwiznę beznadzieja i zdecydowanie nie polecam !uśmiechają się głupio udając znawc

Data dodania: 25/01/2016

Dodał: GOŚĆ

Udzielenie prostej inf. o ofercie-dno! Zainteresowanie klientem-dno. Zero profesjonalizmu. Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz. Jestem z krk, ale mazdy tutaj nie kupię.

Data dodania: 19/01/2016

Dodał: szarydziobak

Planowałem zakupienie używanej Mazdy 6 kombi. Zadzwoniłem, powiedziałem o co mi chodzi. Pracownik z którym rozmawiałem nie potrafił odpowiedzieć kiedy auto zostało zarejestrowane. Miał oddzwonić i dać znać. Nie zrobił tego. Pełna profeska ;-)

Data dodania: 19/11/2015

Dodał: Mazda 6 Kombi




1 2 3 4 5 ...    Następna strona