Zakupiona karta graficzna działała 2 godziny. Reklamacja trwa już ponad 30 dni, nadal jest nie załatwiona, pomimo że serwis producenta wysłał nową kartę ponad 2 tygodnie temu.. Obsługa serwisu jest niemiła i arogancka. Nie polecam zakupów tutaj.

Data dodania: 26/09/2014

Dodał: Tomek

Zakupiony dysk do laptopa okazał się wadliwy. Na załatwienie reklamacji czekam już ponad trzy tygodnie i nie wiem jak zostanie ona potraktowana pomimo ewidentnej wady fabrycznej. Do sklepu nie można się dodzwonić.

Data dodania: 03/07/2014

Dodał: Wiesław

obsługa, bardzo nie miła, nie interesują się klientami, zmieniłbym całą obsługę nie polecam placówki w Kaliszu.

Data dodania: 18/06/2014

Dodał: maniek

Kupiłem nowy komputer i po 6 miesiącach spaliła mi się płyta główna i procesor. Komputer jest w naprawie od początku stycznia 2014r i nic jeszcze nie zrobili, a jest początek kwietnia.

Data dodania: 02/04/2014

Dodał: Karol

Sklep cenowo nie poraża, obsługa klienta zbyt słaba, aby w pełni podołać nałożonym obowiązkom. Serwis - niemiła obsługa, niedotrzymywanie terminów i warunków napraw gwarancyjnych...

Data dodania: 30/12/2013

Dodał: A.T



 

Nigdy więcej Proline. Płytę główną po rzekomej naprawie trwającej miesiąc otrzymałem tą samą (ten sam nr ID), a miała być podobno wymieniona na nową. Żadnego wpisu w karcie gwarancyjnej, prawdopodobnie przeleżała na półce...

Data dodania: 28/11/2013

Dodał: Jacek

2 zaniesienie komputera do serwisu - 7 dni oczekiwania nie dało rezultatu. Moja sugestia, że coś jest z kartą graficzną, ale oni nie sprawdzali; diagnoza negatywna -uszkodzony dysk. Wystarczyło zaktualizować Win 8 i przeczyścić wiatrak od karty graf.

Data dodania: 25/11/2013

Dodał: iro8

Pomimo, że powiadomiono mnie, że mogę odebrać komputer, musiałem czkać koło 30 min, bo komputer nie był gotowy; po włączeniu stwierdziłem, że usterka nie została usunięta; koszt naprawy, wymiany około 400 zł jak na razie poszedł na marne...

Data dodania: 11/11/2013

Dodał: iro8

Wszystko było ok, teraz jednak się zmieniło... Nie polecam!

Data dodania: 08/11/2013

Dodał: Stefan J.

Zamówiłem i uzgodniłem sprzęt za 15 tys. Czekałem 2 tygodnie. Sprzętu nie dostałem - nie mają już procesorów do tych zestawów, a mają inne i kwota będzie wyższa o 100PLN. Poradzili mi zrobić nowe zamówienie...

Data dodania: 31/10/2013

Dodał: Ryszard




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona