ProLine Lubin


Ulica: Sikorskiego 48
59-300, Lubin, Polska

województwo dolnośląskie

Email:


Opinie o tej placówce (1.89/5):

pozytywne

neutralne

negatywne

-

-

-

2

0

9

 

Kontakt

Tel. 76 / 841 51 02


Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

10.00 - 18.00

Sobota

10.00 - .4.00

Niedziela

nieczynne

Informacje dodatkowe

 

Sprawdź oferty pracy w sieci ProLine.

 

Poznaj opinie o innych placówkach sieci ProLine.

 

Dowiedz się więcej na temat sieci ProLine.

 

Adresy placówek sieci ProLine Lubin.



 

 

Opinie Internautów o placówce "ProLine, Sikorskiego 48, 59-300, Lubin" należącej do sieci "ProLine"

 

Opinia negatywna
W sklepie jest dwóch sprzedawców. Ten starszy niedość że nie ma pojęcia czym handluje to jeszcze wprowadza klientów w błąd. Sprzedaje to co mu zalega a nie to czego potrzebuje klient. Kompletnie nie zna sie na sprzęcie. Młodszy wie więcej i doradzi.

Data dodania: 04/01/2016

Opinia negatywna
Serwisant zawsze twierdzi ze ma cos do powiedzenia na temat gwarancji. 2 zakupy w tym sklepie okazaly sie wadliwe fabrycznie i mimo tego serwisant robil problem z ustawowo należną gwarancją. na naprawe czekałem ponad 8 tygodn

Data dodania: 04/01/2016

Opinia negatywna
Zakupiona karta graficzna działała 2 godziny. Reklamacja trwa już ponad 30 dni, nadal jest nie załatwiona, pomimo że serwis producenta wysłał nową kartę ponad 2 tygodnie temu.. Obsługa serwisu jest niemiła i arogancka. Nie polecam zakupów tutaj.

Data dodania: 26/09/2014

Opinia negatywna
Zakupiony dysk do laptopa okazał się wadliwy. Na załatwienie reklamacji czekam już ponad trzy tygodnie i nie wiem jak zostanie ona potraktowana pomimo ewidentnej wady fabrycznej. Do sklepu nie można się dodzwonić.

Data dodania: 03/07/2014

Opinia negatywna
Sklep cenowo nie poraża, obsługa klienta zbyt słaba, aby w pełni podołać nałożonym obowiązkom. Serwis - niemiła obsługa, niedotrzymywanie terminów i warunków napraw gwarancyjnych...

Data dodania: 30/12/2013

Opinia negatywna
PROLINE = PORAŻKA JEŚLI CHHODZI O SERWIS. MIESIĄC TRZYTMALI MOJEGO LAPTPA (TWIERDZILI ŻE NAPRAWIAJĄ) AŻ NAGLE DOSTAŁEM INFO, ŻE NIE DA RADY GO NAPRAWIĆ. I JESZCZE JEDNO TO JA DZWONIŁEM NIE ONI. OD NICH ZERO INFO.

Data dodania: 26/10/2012

Opinia negatywna
Kupiłem dwa laptopy + przedłużacz + dwie myszki za gotówkę. Myszka logitech przestała działać po 2 minutach. Zareklamowałem ją i po 3 tygodniach dostałem spowrotem. POdłączyłem ją i nie działa. Zareklamowałem ją drugi raz i czekam drugi miesiąc.

Data dodania: 16/08/2012

Opinia pozytywna
02.IIX.2011r oddałam do naprawy komp, który był 3x naprawiany w innym serwisie bez skutku. W Pro Line, otrzymałam dużo skrupulatnych wyjaśnień n/t procedury naprawy i kosztów(jestem laikiem komp.),po kilku dniach komp był do odbioru.POLECAM

Data dodania: 15/02/2012

Opinia negatywna
dałem kompa do naprawy i już miesiąc mina a on nie został naprawiony. słaby serwisant

Data dodania: 29/09/2010

Opinia pozytywna
Bardzo miła obsługa. Doradzono przy wyborze towaru,a kiedy okazało się, że zakup z mojej winy okazał się niewłaściwy, przyjęto towar bez problemów. Polecam placówkę. Ceny najniższe w okolicy.

Data dodania: 03/02/2010

Opinia negatywna
Niskie umiejętności serwisanta (2x komputer był wysłany do serwisu- wciąż powtarzający się problem nie został zlikwidowany)

Data dodania: 24/01/2009


Łącznie oddanych głosów na ProLine: 11, średnia ocen: 1.89/5