Ciekawa sytuacja-dzieciom przed wejściem na salę odbiera się soki (bo nie kupione w kinie??). W naiwności swojej myślałem, że po wyjściu można liczyć na zwrot, ale... zginęły. Nie chodzi o sam sok warty parę groszy, ale zachowanie obsługi - dramat!

Data dodania: 08/11/2015

Dodał: Leszek

Po oddaniu do innego serwisu okazało się, że zostały powyrywane kable od matrycy. O Czym serwis przy ulicy Sterlinga mnie nie poinformował kiedy go odbierałam. Efektem zaniedbania pracowników serwisu było to że naprawa wyniosła mnie 2 razy więcej.

Data dodania: 10/04/2013

Dodała: marcelina

Parę miesięcy temu oddałam laptopa do tego serwisu na wymianę matrycy. Laptop w naprawie był tam przez prawie miesiąc, po czym i tak nie został naprawiony. Powodem nienaprawienia według serwisu była niemożliwość dostania właściwej matrycy. 1/2

Data dodania: 10/04/2013

Dodała: marcelina

wielka tragedia, sprzedawca nie kompetentny, wulgarny, niemiły, nie polecam nikomu!

Data dodania: 05/09/2012

Dodał: pikuś

Najgorszy sklep komputerowy długo trzeba czekać na wymianę sprzętu w ogóle nie dbają o klienta lekceważa sobie i olewaja wszystko nie polecam tego sklepu na Zamenhofa 46, 58-100, Świdnica

Data dodania: 03/06/2011

Dodała: andzia777



 

Wprowadzaja klienta w błąd!!! Wysokie ceny!!!

Data dodania: 03/12/2009

Dodał: Gamber